Jump to content

Na upgrade naar 1.5.3 producten niet te saven?


ledaanbieder

Recommended Posts

L.S.,

 

na het upgrade van Prestashop 1.5.2 naar 1.5.3 valt mij op, dat ik onder de catalogus de tabs niet meer kan gebruiken en de wijzigingen niet meer kan bewaren. De knoppen 'opslaan' en 'opslaan en blijven' evenals de tabbladen reageren niet meer. Voorheen zag je een soort zandloper, die er nu dus niet meer is.

 

Hoe kan dit komen?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem. Ik kan geen wijzigingen aan associaties, producten of prijzen meer opslaan. In het begin van de nieuwe installatie stelde dit probleem zich niet. Het is vorige vrijdag opgedoken, heb al op alle mogelijke fora gezocht, maar nog geen oplossing. De hosting provider zoekt zich momenteel ook te pletter, al twee volle dagen geen antwoord.

Weet iemand de oplossing? Wellicht zal ik de betrokken bestanden zelf niet kunnen wijzigen, vermoed ik, om dit probleem uit de weg te ruimen.

Nochtans lijkt Prestashop mij op dit ogenblik de meest geschikte oplossing, en ik zou door dit probleem niet graag moeten overstappen naar een andere oplossing.

Alvast bedankt :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem. Ik kan geen wijzigingen aan associaties, producten of prijzen meer opslaan. In het begin van de nieuwe installatie stelde dit probleem zich niet. Het is vorige vrijdag opgedoken, heb al op alle mogelijke fora gezocht, maar nog geen oplossing. De hosting provider zoekt zich momenteel ook te pletter, al twee volle dagen geen antwoord.

Weet iemand de oplossing? Wellicht zal ik de betrokken bestanden zelf niet kunnen wijzigen, vermoed ik, om dit probleem uit de weg te ruimen.

Nochtans lijkt Prestashop mij op dit ogenblik de meest geschikte oplossing, en ik zou door dit probleem niet graag moeten overstappen naar een andere oplossing.

Alvast bedankt :)

Heb je al geprobeerd error reporting in te schakelen om te zien of er een foutmelding zichtbaar word?
Link to comment
Share on other sites

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het enige wat ik heb gedaan, is de hostingprovider gecontacteerd, maar die zit blijkbaar ook met de handen in het haar.

Kan je mij zeggen wat ik precies moet doen om error reporting mogelijk te maken. Ik ben niet zo'n heel groot expert in die dingen.

Bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het enige wat ik heb gedaan, is de hostingprovider gecontacteerd, maar die zit blijkbaar ook met de handen in het haar.

Kan je mij zeggen wat ik precies moet doen om error reporting mogelijk te maken. Ik ben niet zo'n heel groot expert in die dingen.

Bedankt.

Makkelijkste methode in versie 1.5.3 is door in het bestand /config/defines.inc.php de regel
define('_PS_MODE_DEV_', false);

tijdelijk te wijzigen in

define('_PS_MODE_DEV_', true);

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hoe simpel kan het zijn!!!

Ben 2 dagen aan het zoeken geweest. Zoekterm op dit forum bracht me niet bij deze oplossing. Presta op zijn eigen shop geeft geen oplossing. Pas door een zoekterm in Google in tevoeren kwam ik bij dit antwoord. En het werkt ook nog.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...