Jump to content

Probleem met combinatie prijzen, niet uniform weergegeven in de webshop


Recommended Posts

Ik ben bezig met de opbouw van mijn webshop. Onder produkten heb ik de BTW op uitgeschakeld staan. Nu heb ik 1 groot probleem dat ik niet opgelost krijg.

 

In tabblad combinaties heb ik 2 combinaties aangemaakt (Per stuk en Per 10 stuks).

 

De prijs per stuk is € 0,06 .

 

Bij de prijs per 10 stuks heb ik de prijs verhoogt met € 0,63.

 

Dus per 10 stuks is de prijs € 0,69.

 

Dit staat ook in het tabblad combinaties>>>Invloed op prijs/verhogen van € 0,63/de definitieve productprijs zal ingesteld worden op € 0,69

 

In de webshop bij het betreffende artikel staat echter een prijs van € 0,87 vermeld.

 

Als ik vervolgens het artikel in de winkelmand zet dan wordt wel weer de prijs van € 0,69 aangegeven.

 

Ik begrijp er niets van. Wie kan mij helpen om dit probleem opgelost te krijgen?

Link to comment
Share on other sites

Probeer dit eens: BO > Preferences >

 

Compileren forceren = Ja

Cache = nee

 

Als dit niet zo staat dan worden sommige veranderingen niet doorgevoerd. Als je life gaat moet je die wel weer terug veranderen.

 

Bedankt voor je hulp! Ik heb gekeken maar zie onder Voorkeuren nergens Compileren Forceren staan, heb ook alle submenuutjes bekeken maar kon het ook daar nergens vinden? Met BO wordt toch Back Office (admin panel dus) bedoeld? Want straks zit ik per ongeluk in het verkeerde deel te kijken....

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je hulp! Ik heb gekeken maar zie onder Voorkeuren nergens Compileren Forceren staan, heb ook alle submenuutjes bekeken maar kon het ook daar nergens vinden? Met BO wordt toch Back Office (admin panel dus) bedoeld? Want straks zit ik per ongeluk in het verkeerde deel te kijken....

Laten we eerst even bij het begin beginnen

[standaard antwoord-modus]

Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen.

En dan de aanvullende informatie die nodig is:

- Welke versie van Prestashop gebruik je?

[/standaard antwoord-modus]

En dan. De BO is de Backoffice en is inderdaad de admin panel.

Link to comment
Share on other sites

Laten we eerst even bij het begin beginnen

[standaard antwoord-modus]

Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen.

En dan de aanvullende informatie die nodig is:

- Welke versie van Prestashop gebruik je?

[/standaard antwoord-modus]

En dan. De BO is de Backoffice en is inderdaad de admin panel.

 

Heb alles doorgelezen en me aan alle regels gehouden. Maar alas, ik was inderdaad vergeten de versie erbij te zetten.

 

De versie is 1.5.2.0 (staat althans onderaan links in de admin panel)

 

Ik heb wel een "Voorkeuren" menu staan maar daaronder staat geen menuutje met Compileren Forceren en ik heb in alle submenuutjes van Voorkeuren gekeken en ook nergens dat compileren forceren kunnen vinden.

Link to comment
Share on other sites

Heb alles doorgelezen en me aan alle regels gehouden. Maar alas, ik was inderdaad vergeten de versie erbij te zetten.

 

De versie is 1.5.2.0 (staat althans onderaan links in de admin panel)

 

Ik heb wel een "Voorkeuren" menu staan maar daaronder staat geen menuutje met Compileren Forceren en ik heb in alle submenuutjes van Voorkeuren gekeken en ook nergens dat compileren forceren kunnen vinden.

Kijk eens onder geavanceerde parameters/advanced parameters -> Prestaties/Performance
Link to comment
Share on other sites

Daar staat het wel, bedankt! Maar ik heb het aangepast (compilatie forceren: ja en cache: nee) maar helaas helpt het niets. Ik zal het meteen weer terug zetten, anders krijg ik misschien andere problemen (maar dat weet ik niet zeker). Weet u misschien nog een andere mogelijkheid waardoor het fout zou kunnen gaan?

Link to comment
Share on other sites

Compileren Forceren > zou hier niks hoeven uit te maken

 

Mischien eens handig om hier aan te geven wat je waar precies hebt ingevuld

 

maak eens een product aan met volle decimalen bv 1,- euro 1,10,- hierdoor krijg je een beter inzicht

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...