Jump to content

Mangler EAN modul - hurtigt!


Prestawise

Recommended Posts

Ja, og jeg føler ikke at jeg kan give noget væk, som jeg selv har fået af homeshop.

Homeshop har givet mig det gratis. Om homeshop vil gøre det til andre blander jeg mig ikke i.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvad med at spørge homeshop.

Problemet er bare at når man spørger pænt via en anden tråd, eller sender PM får man ikke noget svar fra homeshop. :-(

Fair nok hvis han ikke vil dele modulet med flere, men et svar ville være høflig og pæn opførsel :-)

 

PS. Jeg er også villig til at betale for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har svaret på din bsked napz

Jeg vil gerne finde faktura på ufvikling af modulet så vi kan finde en fair pris har bare ikke overskud/tid til at finde bilag lig nu men vil gerne kigge på dey indefor de næste par uger.

Har bare en masse løse problemer jeg skal have løst på shoppen først og er lidt underbemandet ligenu

Link to comment
Share on other sites

Har nu undersøgt det, og regnet lidt prisen for modulet vil være 500,- hvilket nok lyder lidt højt men hvis jeg kigger på der er en håndfuld som vil have modulet og hvad jeg har betalt er det vist ikke helt ved siden af lad mig høre fra jer i pb hvis nogle vil have dette

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 years later...

Det var da svært så ondt i røveren man kan få. Man kunne få den idé at man er lidt nært beslægtet med Butikki?

Anyway. I er velkome til at at betale mig 509,- + moms for en kopi - ellers også kan I bare downloade gratis når jeg har fået lave modulet - hvis jeres iværksætterånd ellers kan håndtere det.

NRN.

Link to comment
Share on other sites

Ondt i røven ved jeg ikke, jeg vil gerne have mad på bordet og tag overhovedet ligesom så mange andre, og nu har jeg valgt at salg af moduler skal være en del af den måde jeg tjener til tag overhovedet og mad på bordet.

Det var i øvrigt ikke en heads mod dig, men en generel observation.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...