Jump to content

"Informeer een vriend module" verwijst naar verkeerde site? Hoe verander je dat?


Recommended Posts

Ik ben mijn nieuwe webwinkel aan het testen en loop tegen een probleem op wat ik niet kan op lossen. Ik gebruik de "Informeer een vriend module" Hiermee kun je een mailtje sturen naar een vriend(in) die op het produkt gewezen wordt. In het mailtje zit uiteraard een link, waarmee de vriend(in) direct naar het produkt in de winkel moet kunnen gaan.

 

Maar dit is niet het geval. De link blijkt te verwijzen naar een niet bestaande pagina (404) van de website www.saluberprodukten.nl/webshop/nl/ Deze website is inderdaad ook met Prestashop gemaakt en de code is kennelijk in de prestashop software beland. Ik kan nergens een instelling vinden, waarmee ik dit kan veranderen. Ook in de database is deze naam niet terug te vinden. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen?

 

Wie kan helpen?

 

(en alvast bedankt)

Link to comment
Share on other sites

[standaard reply modus]

- Welke versie van Prestashop gebruik je?

- Wat is de URL(s) van de site indien van toepassing?

- Screenshots?

[/standaard reply modus]

 

Ik gebruik de laatste versie 1.5.3

Mijn winkelsite in ontwikkeling is www.mweboeken.nl/winkel

De tekstverwijzing in de mail die naar klant gaat is correct

Maar de daaraan gekoppelde link verwijst niet naar mijn produkt, maar naar een andere website (saluberprodukten.nl/webshop)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de fout gevonden:

 

In de mail Send_to_a_friend (de engelstalige titel van deze mail) staat een foutieve link naar een product. Deze link zou zoiets moeten zijn als:

 

<a href="http://www.prestashopwebwinkel/modules/sendtoafriend/mails/nl/%7Bproduct_link%7D">{product}</a>

 

Als iemand me de juiste link zou kunnen geven dan kan ik dit aanpassen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...