Jump to content

kleuren veranderen


Recommended Posts

hallo iedereen.

 

ik heb sinds 6 maanden prestashop via een computerwinkel.

nu moet die kleur al 6 maanden veranderd worden maar deze is nog altijd zwart en ik ben het beu op die persoon te moeten wachten maar ik ben dus echt nen leek he, alles wat ik gemaakt heb van mijn website is via dit forum en ik denk dat deze goed geslaagd is.

 

nu lees ik vanalles over CSS maar wat is deze en hoe moet ik deze vinden???

 

voor de moment heb ik 1.5.2 de 1.5.3 moet nog geïnstalleerd worden.

voor diegene die een kijkje willen nemen van welk zwart dat er veranderd moet worden: www.tooievaarke.be is de website alles wat je op de 1ste pagina in zwart ziet moet een andere kleur krijgen.

 

wie kan mij een duidelijke uitleg geven over wat ik moet doen.

 

 

mvg

Link to comment
Share on other sites

hallo iedereen.

 

ik heb sinds 6 maanden prestashop via een computerwinkel.

nu moet die kleur al 6 maanden veranderd worden maar deze is nog altijd zwart en ik ben het beu op die persoon te moeten wachten maar ik ben dus echt nen leek he, alles wat ik gemaakt heb van mijn website is via dit forum en ik denk dat deze goed geslaagd is.

 

nu lees ik vanalles over CSS maar wat is deze en hoe moet ik deze vinden???

 

voor de moment heb ik 1.5.2 de 1.5.3 moet nog geïnstalleerd worden.

voor diegene die een kijkje willen nemen van welk zwart dat er veranderd moet worden: www.tooievaarke.be is de website alles wat je op de 1ste pagina in zwart ziet moet een andere kleur krijgen.

 

wie kan mij een duidelijke uitleg geven over wat ik moet doen.

 

 

mvg

Sowieso, meer informatie over CSS en hoe dit werkt kun je vinden op handleidinghtml.nl

Met alles wat op de 1ste pagina zwart ziet neem ik aan dat U bedoeld, de zwarte balkjes van de blokjes in de linkse en rechte kolommen.

Dan zit het zo. Het CSS bestand, welke zorgt voor de invulling van de layout van de website, kunt U terugvinden in de /themes/default/css/global.css