Jump to content

Udvidelse fra 2 til 4 varelinier på forsiden


mfj31

Recommended Posts

Under moduler har jeg følgende muligheder:

Moduler: in-/afinstaller moduler

Moduler og Tema katalog: Finde nye temaer

Positioner

Betaling

 

Under positioner har jeg 2 felter under: Homepage indhold

 

1 Billede skyderen til din hjemmeside

2. Udvalgte produkter på hjemmesiden

 

Men i intet af disse positioner kan jeg ændre noget med antal visninger.

 

Jeg har ikke kunne finde noget om at konfigurere antallet.

Link to comment
Share on other sites

  1. Klik på Modules. (Intet andet, bare modules, så du kan se dine moduler)
  2. Find modulet "Home Featured" (Det hedder folderen i hvert fald)
    Nede under modulet står der Deactivate, Reset, Configure og Delete.
  3. Tryk på Configure.
  4. Et stykke nede på næste side, står der noget ala "Amount of products to show: 8 (Standard is 10)
  5. Ændre det til 16.
  6. Win / Win.

Håber det hjælper. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

> Supremacy2k

Tak for din tålmodighed med en nybegynder, men som du kan se på www.netshop4all.dk så forstod jeg dit sidste budskab..det virker som ønsket- tak for din hjælp - håber at jeg må vende tilbage hvis der bliver brug for det. :)

Mvh

 

MFJ31dk

 

Husk at rette dit indlæg til løst: http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%c3%a6g-til-l%c3%b8st/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Måske et newbie spørgmål.

Men jeg savner samme visning (4 varer ved siden af hinanden) under kategorivisning

De står nu i en lang række, en ad gangen, ville meget gerne have de stod 4 på hver linien, ligesom de gør under fremhævede varer

Jeg kan ikke finde noget modul der styrer kategorivisning, hvor skal det så rettes?

Link to comment
Share on other sites

@MrFlash:

 

Kategorivisning er styret af dit theme. Så det er som udgangspunkt category.tpl og stylesheetet der skal rettes i.

Eventuelt kan du prøve at finde et theme som allerede har denne type visning indbygget, og så "stjæle" koden derfra.

Link to comment
Share on other sites

Måske et newbie spørgmål.

Men jeg savner samme visning (4 varer ved siden af hinanden) under kategorivisning

De står nu i en lang række, en ad gangen, ville meget gerne have de stod 4 på hver linien, ligesom de gør under fremhævede varer

Jeg kan ikke finde noget modul der styrer kategorivisning, hvor skal det så rettes?

Det er dårlig kutyme at stille nye spørgsmål i gamle indlæg og i indlæg, der ikke omhandler det samme. Du bør i stedet oprette en ny tråd om lige præcis dit emne (men der også svaret på det det før, så brug altid søgefunktionen i forum, før du opretter en ny tråd)

Link to comment
Share on other sites

Det er dårlig kutyme at stille nye spørgsmål i gamle indlæg og i indlæg, der ikke omhandler det samme. Du bør i stedet oprette en ny tråd om lige præcis dit emne (men der også svaret på det det før, så brug altid søgefunktionen i forum, før du opretter en ny tråd)

 

Har søgt i flere dage efter det, men hvis du foretrækker et nyt indlæg så laver jeg da gerne et, syntes bare mit spøgsmål var relateret til det allerede oprede indlæg.

 

PS: hvordan sætter man søgefunktionen op til kun at søge i det danske forum, kan ikke alle de andre sprog

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...