Jump to content

Fout bij aanmaken nieuwe producten


outletpannen

Recommended Posts

Ja, ik heb met mijn hosting overlegd en die hebben een nieuwe installatie aangemaakt. Heb vervolgens 1.5.3. geinstalleerd. Het probleem zit hem in het beginscherm. Je ziet dan alle vinkjes verschijnen (het tweede scherm wat weergeeft wat je gaat installeren). Als het goed is staat er bij 1 regel een rood kruis... Daar zit het probleem in. Refresh het enkele keren. Mocht dat niet werken; neem contact op met je hosting: zij zijn verplicht je de juiste (en gratis!) installatie aan te bieden!

 

CYBERDIGA: laat even weten hoe het afloopt en of het je lukt!

Link to comment
Share on other sites

Je hosting biedt dan een onvolledige installatie aan. Alle hostings begeleiden je door de installatie heen. Misschien dat je hen telefonisch kan benaderen en vertellen dat er iets fout gaat met de installatie. Als je je software installeert krijg je als het goed is een scherm te zien (ik geloof het derde scherm van de installatie) met alle eigenschappen van PRESTASHOP die hij van plan is te installeren. Achter al die eigenschappen staan vinkjes, kortom: die worden geinstalleerd. Achter een van die eigenschappen staat als het goed is een rood kruis, dat betekend dat hij dat onderdeel niet/onvolledig/onjuist installeert. Dat is de foutmelding! Maar overleg het maar met je hosting (telefonisch!) is het makkelijkst.

Link to comment
Share on other sites

Je hosting biedt dan een onvolledige installatie aan. Alle hostings begeleiden je door de installatie heen. Misschien dat je hen telefonisch kan benaderen en vertellen dat er iets fout gaat met de installatie. Als je je software installeert krijg je als het goed is een scherm te zien (ik geloof het derde scherm van de installatie) met alle eigenschappen van PRESTASHOP die hij van plan is te installeren. Achter al die eigenschappen staan vinkjes, kortom: die worden geinstalleerd. Achter een van die eigenschappen staat als het goed is een rood kruis, dat betekend dat hij dat onderdeel niet/onvolledig/onjuist installeert. Dat is de foutmelding! Maar overleg het maar met je hosting (telefonisch!) is het makkelijkst.

Je hosting bied je enkel een ruimte op een webserver en een domeinregistratie aan. Installatron installaties worden enkel op basis van best effort ondersteunt door hosting bedrijven, ze zijn verder niks verplicht. Je moet maar net de mazzel hebben om een gedreven/enthousiaste medewerker van het hostingbedrijf te treffen die net iets verder gaat dan de ander in de ondersteuning.

Maar contractueel zijn ze niks verplicht tenzij een Apache mod welke wel ondersteund/geïnstalleerd zou moeten zijn problemen geeft.

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik YOURHOSTING. Als je weinig tot geen verstand hebt van installaties kun je hun bellen. Zij zijn enorm groot en gemakkelijk in hulp. Staan je gratis telefonisch te woord (0800-1213) en ook helpen ze je tot en met de installatie van de softwarepaketten die zij je aanbieden!

Link to comment
Share on other sites

Kijk voor niks gaat de zon op (en onder), het heeft zijn prijskaartje

 

Maar neemt niet weg dat je hier als beginner wellicht wat aan hebt

 

ik zit ook bij Antagonist en voor minder dan 30,- euro of nog goedkoper krijg ik ook een goede service , alleen niet telefonisch

Link to comment
Share on other sites

Dan zal ik kijken of je je domeinnaam kan verhuizen naar bijvoorbeeld een YOURHOSTING. Dit is heel gebruiksvriendelijk voor mensen die weinig weten van het bouwen en hosten van websites... Maar het is voor ieder verschillend...

Ik wil niet vervelend doen, maar dit neigt toch wel een heel erg beetje veel naar reclame.

Ik ben blij voor je dat je zo tevreden bent met je hostingprovider, maar dat wil nog niet zeggen dat je anderen perse moet overhalen om naar dezelfde partij te stappen.

Link to comment
Share on other sites

Kan ook niet op maken uit mijn post dat ik wil overstappen :(

 

Verhuizen is altijd direct mogelijk ,, tenzij je een verkeerde host hebt

 

Verder heb ik er zoveel kennis van dat ik geen andere nodig heb

 

edit :

sterker nog > ik adviseer nieuwe klanten over te stappen..zijn ze verbaasd dat ze nog gemiddeld 120, - euro

"uitkrijgen" :P

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...