Jump to content

Fout bij uploaden van theme's


Recommended Posts

Hey allemaal!

 

Als ik via de module een theme wil downloaden krijg ik wel eens een foutmelding: Bad configuration file. Wat betekend dit?

 

Ik wil heel graag via http://themeforest.net/ een theme kopen, maar durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ik zometeen een theme koop voor 50 euro en vervolgens deze foutmelding krijg.

 

Wie kan mij helpen?

Link to comment
Share on other sites

In de meeste gevallen komt het doordat in het zip bestand een map in een map zit

deze wordt dus niet herkend door prestashop

 

je kan ook handmatig een template in je shop zetten

pak de zipfile uit en

met een ftp progje uloaden naar je server in de map themes , rechten goed zetten en via je BO de template kiezen

wel kijken dat het maar 1 map is dus map->bestanden van je template

en niet map-> map> bestanden van je template

 

je kan gerust bij hun een template kopen ,, wel erop letten dat deze voor je versie geschikt is !

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik versie 1.5.2. De homepage betreft: www.outletpannen.nl. Ik ben eergister begonnen dus er is nog niet veel op te zien hoor...! Net zogoed ik niet weet hoe ik een screenshot moet posten... B)

Screenshot zal niet nodig zijn.

Omdat veel informatie vaak word vergeten te vermelden heb ik een standaard antwoord voor het forum ;)

De versie en foutmelding is voldoende. zal eens kijken waar deze vandaan komt.

Link to comment
Share on other sites

nee helaas dus niet neem bv een template van 1,2 en zet hem in 1,4 ,,

al had de oude prestashop destijds een modus om oude templates te gebruiken maar is dus niet meer en was om bepaalde redenen ook niet aan te raden,,

 

er zit heel veel verschil tussen 1.5 en 1.4

sommige templates van 1.4 schijnen wel te werken echter moet er dan toch wat op aangepast worden

als het om een gratis template zou gaan , zou ik zeggen probeer het,

maar bij een template die je wilt kopen kan ik alleen zeggen neem er een voor 1.5

Link to comment
Share on other sites

hoi,

ja

deze is geschikt voor 1.5

de titel zegt het ook :

Ultimateshop Pro2 - Prestashop 1.5 Template

 

tevens vermeld

Prestashop Compatibility : 1.5.1.0 to 1.5.3.+

(linkerzijde , en wederom in de beschrijving )

 

je kan ook de comments over deze template even doornemen :

http://themeforest.net/item/ultimateshop-pro2-prestashop-15-template/discussion/2281486

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...