Jump to content

OPC fra Presdadesign


Guest

Recommended Posts

Faldt lige over, at Prestadesign og Quickpay har et OPC modul til download. Det har været fremme i den tidligere tråd.

 

Det prøvede jeg så på en testside, og jeg må sige... Det rykker altså.

 

Det ser hamrende godt ud. Opdelt i 3 kolonner, man skal ikke scrolle, det er logisk, o.s.v.

 

Mennnn, for der er et men.

 

1) der tager ikke højde for andre betalingsmetoder end Quickpay. Jeg har bankoverførsel og ean faktura som betalingsmiddel. De ses ikke.

 

2) Den viser betalingskort, som jeg ikke understøtter. Den viser faktisk betalinkskort, selvom jeg ikke har installeret Quickpay modulet på den testside.

 

3) Og så er der automatisk hak i Nyhedsbrev, som jo i den anden tråd blev dømt ulovlig.

 

 

Dette indlæg er ikke ment for at "nedgøre" dette initiativ. Det er hamrende godt, Og kunne det udbygges med ovennævnte, så kan jeg godt se det som et alternativ til den købte OPC fra Zerlang. Men ikke i det stadie, som det er i nu. Den dag, det understøtter flrere betalingsmetoder samt mulighed for at jeg selv kan vælge betalingskort, SÅ er det interessant. Ikke før.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det ser rigtigt godt ud, men jeg mangler mulighed for b2b salg samt internationalt salg. Altså at man kan registrere virksomhedsnavn, momsnummer og land, hvorved der kan tages hånd om der skal opkræves moms eller ej. Med denne tilføjelse ville det virkeligt rykke!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes at det ser rigtig fedt og simpelt ud.

 

Er der nogen der har prøvet det i egen shop? Det virker ikke i min shop, muligvis er det mit theme det ikke spiller sammen med.

 

Har ikke prøvet det, men hvis det ikke virker med andet end standard theme, kan det sgu da være lige meget....

Link to comment
Share on other sites

Har ikke prøvet det, men hvis det ikke virker med andet end standard theme, kan det sgu da være lige meget....

 

Derfor kunne det være spændende hvis andre testede det, så man kan be eller afkræfte om det kun er mit theme der driller.

 

Det der sker på stickersshoppen.dk når jeg installere modulet, er at min produktmenu bliver statisk istedet for dynamisk, samt mit slideshow går kold. Den står bare søger efter et billed.

 

Hvis det ikke kun er mit theme den er gal med, burde vi/jeg oplyse det til både Quickpay og Prestadesign og høre om det skal ændres??

Link to comment
Share on other sites

Derfor kunne det være spændende hvis andre testede det, så man kan be eller afkræfte om det kun er mit theme der driller.

 

Det der sker på stickersshoppen.dk når jeg installere modulet, er at min produktmenu bliver statisk istedet for dynamisk, samt mit slideshow går kold. Den står bare søger efter et billed.

 

Hvis det ikke kun er mit theme den er gal med, burde vi/jeg oplyse det til både Quickpay og Prestadesign og høre om det skal ændres??

 

Jeg får det testet snarest muligt. Har et par kunder med version 1.5.x, så det vil være helt naturligt at få det testet af snart - og de bruger ikke standard theme, men købte themes, som jeg tilpasser. Den købte OPC (den gode "gamle" til version 1.4.x ) har nu også ofte krævet nogle tilpasninger for at være pæn i købte themes - så det kan jo være, at det ikke er så slemt endda.

 

Men jeg er da enig i, at slideshows og menu skal virke som normalt som absolut minimum - ellers er det ubrugeligt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skylder lige at nævne jeg kører med PS 1.4.9

 

Jeg tjekkede lige Quickpays side, og jeg synes ikke, det er særlig tydeligt, om modulet er til den ene eller den anden version af PrestaShop.

 

EDIT: Troede lige de havde delt filerne op, men ser nu, at det blot er demoer på prestadesigns side http://www.prestadesign.dk/vi-tilbyder/one-click-check-out-quickpay

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg tjekkede lige Quickpays side, og jeg synes ikke, det er særlig tydeligt, om modulet er til den ene eller den anden version af PrestaShop.

 

EDIT: Troede lige de havde delt filerne op, men ser nu, at det blot er demoer på prestadesigns side http://www.prestades...ck-out-quickpay

 

Nemlig, det er bare demoer og link til Quickpay.

 

Jeg har prøvet begge 2. Den ene fejler under installation og den anden fucker op i shoppen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...