Jump to content

Orderbevestiging verschilt tussen klant en verkoper (SOLVED)


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Als ik mijzelf aanmeld als klant en ik plaats een bestelling, krijg ik als klant een orderbevestiging.

De winkeleigenaar krijgt ook een bericht dat een klant wat besteld heeft.

Maar nu komt het gekke. De klant krijg een orderbevestiging die klopt. Maar de winkeleigenaar krijgt een mail die niet klopt. (zie bijlage) Er staat random een produkt bij wat niet besteld is. De optelling van het correct bestelde produkt incl. verzendkosten etc. klopt wel. Maar er staat gewoon een produkt op wat er niet thuis hoort.

Iemand enig idee waar ik dit kan gaan zoeken.

 

Alvast hartelijk dank.

 

Groetjes,

Jos

Edited by smitty (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal,

Als ik mijzelf aanmeld als klant en ik plaats een bestelling, krijg ik als klant een orderbevestiging.

De winkeleigenaar krijgt ook een bericht dat een klant wat besteld heeft.

Maar nu komt het gekke. De klant krijg een orderbevestiging die klopt. Maar de winkeleigenaar krijgt een mail die niet klopt. (zie bijlage) Er staat random een produkt bij wat niet besteld is. De optelling van het correct bestelde produkt incl. verzendkosten etc. klopt wel. Maar er staat gewoon een produkt op wat er niet thuis hoort.

Iemand enig idee waar ik dit kan gaan zoeken.

 

Alvast hartelijk dank.

 

Groetjes,

Jos

Maak je gebruik van de mailalerts module?
Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal,

Als ik mijzelf aanmeld als klant en ik plaats een bestelling, krijg ik als klant een orderbevestiging.

De winkeleigenaar krijgt ook een bericht dat een klant wat besteld heeft.

Maar nu komt het gekke. De klant krijg een orderbevestiging die klopt. Maar de winkeleigenaar krijgt een mail die niet klopt. (zie bijlage) Er staat random een produkt bij wat niet besteld is. De optelling van het correct bestelde produkt incl. verzendkosten etc. klopt wel. Maar er staat gewoon een produkt op wat er niet thuis hoort.

Iemand enig idee waar ik dit kan gaan zoeken.

 

Alvast hartelijk dank.

 

Groetjes,

Jos

Uh.. welke bijlage ?

 

heb je toevallig de test bestellingen verwijderd ?

en het ordernummer weer op 0001 gezet ?

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal,

Ik ben er al uit.

Er stond in de map mail/nl ook een bestand new_order.html Deze staat in andere talen niet. Ik heb deze even hernoemd naar .bak en het probleem treedt niet meer op. Er verschijnt nu een correct melding van de bestelling.

Bedankt voor jullie reacties.

Deze mag gesloten worden.

Link to comment
Share on other sites

Shit,

Ik dacht dat het opgelost was. Maar nu krijg ik als verkoper toch weer een foutief mailtje. Het totaalbedrag klopt wel, maar er staan af en toe gewoon verkeerde arttikelen in de mail. Ik snap het niet. Iemand enig idee waar dit in kan zitten?

 

Groetjes,

Jos

Link to comment
Share on other sites

Shit,

Ik dacht dat het opgelost was. Maar nu krijg ik als verkoper toch weer een foutief mailtje. Het totaalbedrag klopt wel, maar er staan af en toe gewoon verkeerde arttikelen in de mail. Ik snap het niet. Iemand enig idee waar dit in kan zitten?

 

Groetjes,

Jos

Maak je gebruik van de mailalerts module?

Uh.. welke bijlage ?

 

heb je toevallig de test bestellingen verwijderd ?

en het ordernummer weer op 0001 gezet ?

Wel eerst even de vragen beantwoorden.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...