Jump to content

scroll naar top bij volgende pagina ?


pedes

Recommended Posts

Ik heb een prestashop website met een honderdtal producten erin.

ik toon 16 producten per pagina, als je dus onderaan staat en je klikt op de volgende pagina blijft hij bij de volgende pagina onderaan staan ?? ik weet niet of dit normaal is, maar wat ik uiteraard wil is dat hij bij het tonen van de volgende pagina eerst bovenaan toont.

 

ik wil dus een scroll naar de top bij het tonen van de volgende of vorige pagina.

 

iemand die weet hoe ik dit zou kunnen doen ?

 

Alvast hartelijk dank.

Peter

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een prestashop website met een honderdtal producten erin.

ik toon 16 producten per pagina, als je dus onderaan staat en je klikt op de volgende pagina blijft hij bij de volgende pagina onderaan staan ?? ik weet niet of dit normaal is, maar wat ik uiteraard wil is dat hij bij het tonen van de volgende pagina eerst bovenaan toont.

 

ik wil dus een scroll naar de top bij het tonen van de volgende of vorige pagina.

 

iemand die weet hoe ik dit zou kunnen doen ?

 

Alvast hartelijk dank.

Peter

Dat vergt (waarschijnlijk) een aanpassing van het javascript die de paginering aanstuurt.

Zoals je het beschrijft is de volgende/vorige pagina een Ajax aanroep in Javascript die de benodigde gegevens ophaalt en vervolgens de inhoud van de tabel/layer boven de knoppen vervangt. In dat javascript zou je vervolgens na het verversen van de inhoud een focus op een anchor kunnen toevoegen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...