Jump to content

[SOLVED]Gelaagd navigatie blok - geen afbeelding na filteren


Wingo

Recommended Posts

Ik maak gebruik van de "Gelaagd navigatie blok" module. Wanneer ik aan de vervolgens op 1 van de filters klik zie ik wel de producten maar niet de afbeeldingen erbij. Waar zou ik dit aan kunnen passen?

 

De Prestashop versie is 1.5.2

De grote vraag is, welke afbeeldingsurl word er geparsed voor de producten?
Link to comment
Share on other sites

Dank voor je hulp weer -_-

 

Volgens mij verwijst hij naar deze: /img/p/nl-default-productlist.jpg

 

Bij afbeeldingen onder voorkeuren zie ik "productlist" maar geen "default-productlist", moet ik die gewoon aanmaken?

Ja, maak een kopie aan van productlist en noem deze default-productlist. de templating voor de gelaagde navigatie blok module verwacht (weer eens) een default- afbeeldings variabele.

Een andere optie is de template van de gelaagde navigatieblok aanpassen op het punt waar default-productlist staat vermeld, verander daar default-productlist in productlist. Smarty cache legen en dan zou het moeten werken.

Link to comment
Share on other sites

Kopie onder de naam default-productlist geprobreerd maar de naam is te lang helaas.

Ik heb al gekeken bij blocklayered_mod.tpl maar daar zie ik geen default-productlist bij staan.

 

Bij product-list.tpl stond hij er wel bij, die heb ik nu veranderd. Als ik nu met de rechtermuisknop klik op de afbeelding die er niet is zie ik dat hij hiernaar verwijst: /img/p/nl/productlist.jpg of /img/p/nl-productlist.jpg afhankelijk van wat voor streepje ik er tussen zet. Je zou denken dat de verwijzing nu dan goed is maar ik zie nog steeds niks.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...