Jump to content

[LØST] Fjerne beskeden - Få varer på lager


steengod

Recommended Posts

Det kan du fjerne i din theme/product.tpl

Og hvorfor er det så liiige, at man skal ind og pille i filer for det?

 

Backoffice > Preferences > Products > Sæt Vis sidste mængder, når antal er lavere end: til 0 (nul).

 

Det behøver ikke være så besværligt :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hvem siger det er besværligt?

 

For mig er det nemmere at rette lidt i nogen koder, fremfor at bruge 5 timer på at finde et lille flueben i backoffice :blink:

 

5 timer.... Det kan du ikke mene. Så er du godt nok noget sløv.

 

Fordelen ved MIN metode er, at når jeg opgraderer til ny version, så skal JEG ikke ind og lave den ændring i filen igen.

 

Kan du se pointen? B)

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nej det kan jeg faktisk ikke.. Vil man have nogen specielle funktioner / udseende er du tvunget til at rette i filerne anyways.. Og retter man i sine filer, er man som regl også godt klar over hvad der skal rettes efter en opdatering.

 

Ja, lige indtil man har rettet i 10 filer ;-) Eller man har flere til at rette for sig... Men så længe du dokumenterer til dig selv, er det jo også en løsning. Jeg er enig med Pertho i denne. Alt, hvad man kan rette via Back Office bør man gøre her. Jeg har efterhånden set ret så mange hacks i kode lavet af folk, der ikke lige kunne se andre måder at løse problemerne på, så når jeg så kommer ind over en shop og f.eks. bliver bedt om at vise nogle elementer, der faktisk findes som standard og jeg ikke forstår, hvorfor ting ikke virker som forventet, skyldes det ofte slettet kode i filer - og det tager altså lige noget tid at hitte ud af og koster noget ekstra tid for den der skal have hjælp til sin shop.

 

Nå, det var lidt off-topic:-) Og til Steen, hvis du ikke har fundet det, skal jeg nok fikse det, når jeg kigger på de andre ting for dig:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...