Jump to content

stuksprijs korting


maroc1994

Recommended Posts

hallo,

 

Ik heb een product die kost bijvoorbeeld 5 euro per stuk, maar wanneer je 3 of 5 stuks koop. krijg je korting

 

Dus zo bijv.

 

1 stuk = 5

3 stuks = 4,50

6 stuks = 3,00

 

Dit wil ik dan per product toepassen, dus niet allemaal de zelfde korting

 

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? Bij het toevoegen van een product zie ik m niet staan

Kan het ook op FO staan?

 

 

alvast bedankt!

Edited by maroc1994 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

81x keer gezien en geen antwoord? :o

Wil je aub eens ophouden met dit soort posts in je topics en je eigen topics omhoog duwen.

Het is nogal irritant gedrag en beweegt mensen zeer zeker niet sneller te antwoorden op je vragen.

Vergeet ook niet dat die 81 views inclusief je eigen bezoekjes in het topic, google bots, moderators en buitenlandse forumbezoekers zijn. Het werkelijke aantal mensen die je topic lezen die er iets nuttigs over zouden kunnen zeggen ligt dus veel en veel lager.

Link to comment
Share on other sites

het kan volgens mij wel product->combinations->Specific prices

hier kun je per prijs een korting geven

 

hallo,

 

bedankt maar ik zie m niet staan. Het enige wat ik kan kiezen zijn de attrubuten zoals de kleuren en Disk space.

Ik gebruik trouwens 1.5.2.0

Wil je aub eens ophouden met dit soort posts in je topics en je eigen topics omhoog duwen.

Het is nogal irritant gedrag en beweegt mensen zeer zeker niet sneller te antwoorden op je vragen.

Vergeet ook niet dat die 81 views inclusief je eigen bezoekjes in het topic, google bots, moderators en buitenlandse forumbezoekers zijn. Het werkelijke aantal mensen die je topic lezen die er iets nuttigs over zouden kunnen zeggen ligt dus veel en veel lager.

 

hallo,

 

Excuses daarvoor als ik onbewust irritant deed. Binnekort moet de webshop online en kom dan een beetje tijd te kort.

Dus ik had een beetje ongeduld. Ik zal er volgende keer meer opletten.

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

Met scorpionsworlds eens.

 

Maar weer on-topic: je kunt bij de productprijs een staffelkorting opgeven. Voor Prestashop 1.5.x: bij je product in de backoffice, ga naar de Prijzen tab in het linkermenu. Klik dan op "Nieuwe specifieke prijs toevoegen" Voor een kwantum/staffelkorting moet je een aantal invullen bij "Start vanaf".

Link to comment
Share on other sites

Met scorpionsworlds eens.

 

Maar weer on-topic: je kunt bij de productprijs een staffelkorting opgeven. Voor Prestashop 1.5.x: bij je product in de backoffice, ga naar de Prijzen tab in het linkermenu. Klik dan op "Nieuwe specifieke prijs toevoegen" Voor een kwantum/staffelkorting moet je een aantal invullen bij "Start vanaf".

 

hallo,

 

ja nu zie ik het. Bedankt!.

 

Is er ook een mogelijkheid die in de front office laat zien in product pagina. bijv onder de button winkelwagen of dergelijke?

 

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

ja nu zie ik het. Bedankt!.

 

Is er ook een mogelijkheid die in de front office laat zien in product pagina. bijv onder de button winkelwagen of dergelijke?

 

alvast bedankt!

Dat zal vast wel mogelijk zijn. volgens mij word de complete product object ingeladen in de template bij product weergave. Volgens mij zit de specific price daar ook bij in een array.
Link to comment
Share on other sites

Dat zal vast wel mogelijk zijn. volgens mij word de complete product object ingeladen in de template bij product weergave. Volgens mij zit de specific price daar ook bij in een array.

 

hallo,

 

sorry voor de late reactie.

 

ik zal effe kijken of ik m kan vinden

 

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad in de product.tpl

 

hallo,

 

ik dacht al! maar ik kom er steeds niet aan uit.

Ik kreeg steeds witte pagina's.

 

ik zal je een pm sturen met een link naar mijn tpl bestand als u geintresseerd bent om naar te kijken

 

Alvast bedankt!

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...