Jump to content

Nieuwsbrief blok en layerd navigiation blok niet te zien


maroc1994

Recommended Posts

hallo,

 

Ik wil graag de nieuws brief blok en de layerd navigiation blok toevoegen aan mijn FO

 

Allebei de blokken moeten in de linker kolom staan.

 

De layerd navigiation blok en de nieuwsbrief blok staat in de Left colum bij het tabblad posities.

 

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar niets hielp.

 

Heeft iemand ervaring met deze soort problemen?

 

mvg,

post-402178-0-15642200-1355669476_thumb.png

post-402178-0-23075700-1355669477_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

sorry, wat bedoelt u met parsen?

 

mvg,

Een parser (van het Engelse to parse, ontleden, en het Latijnse pars, deel) is een computerprogramma, of component van een programma, dat de grammaticale structuur van een invoer volgens een vastgelegde grammatica ontleedt (parset). Een parser zet ingevoerde tekst om in een datastructuur. Vergelijk het met het invullen van een formulier met gegevens op de voorgegeven plaats in een voorgegeven tekstformaat, zoals bloktekst.

 

Met andere woorden, het templating systeem van Prestashop (Smarty) zet de template, in combinatie met aangevulde variabele waardes, om in een php script wat vervolgens door de webserver weer word omgezet in een voor de browser leesbare vorm waardoor variabele tekst in combinatie met html-opmaak door de browser word weergegeven.

 

Tot zover het technische verhaal.

Als je de smarty debug console aanzet (in Prestashop v1.5 kan dit via Geavanceerde Parameters->Performance->Debug console optie 'Open console met URL parameters (SMARTY_DEBUG)' of 'Altijd console openen') kun je onder andere zien welke templates er geparsed worden richting de browser voor weergave.

Als de templates al niet door Smarty worden geparsed gaat er al eerder iets mis met het uitvoeren van de modules of de hooks in de modules.

Link to comment
Share on other sites

Met andere woorden, het templating systeem van Prestashop (Smarty) zet de template, in combinatie met aangevulde variabele waardes, om in een php script wat vervolgens door de webserver weer word omgezet in een voor de browser leesbare vorm waardoor variabele tekst in combinatie met html-opmaak door de browser word weergegeven.

 

Tot zover het technische verhaal.

Als je de smarty debug console aanzet (in Prestashop v1.5 kan dit via Geavanceerde Parameters->Performance->Debug console optie 'Open console met URL parameters (SMARTY_DEBUG)' of 'Altijd console openen') kun je onder andere zien welke templates er geparsed worden richting de browser voor weergave.

Als de templates al niet door Smarty worden geparsed gaat er al eerder iets mis met het uitvoeren van de modules of de hooks in de modules.

 

Hallo

 

Bedankt voor de uitleg!

 

Ik denk dat het toch iets met de hooks te maken heeft. Andere modules werken gewoon behalve die twee.

 

Wilt u misschien zelf er naar kijken, misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.

 

ik hoor graag van u!

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

Hallo

 

Bedankt voor de uitleg!

 

Ik denk dat het toch iets met de hooks te maken heeft. Andere modules werken gewoon behalve die twee.

 

Wilt u misschien zelf er naar kijken, misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.

 

ik hoor graag van u!

 

mvg,

 

hallo scorpionswordl,

 

zal ik het sturen via pm?

mvg,

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

Ik heb het gefixed.

Mijn thema kan de modules van de linker column naar de rechter column verplaatsen en andersom.

 

Ik had de nieuwsbrief en geslaagd navigatie block in de left column toegevoegd, toen ik de modules in het rechter column heb toegevoegd zag ik ze in FO.

Edited by maroc1994 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...