Jump to content

Recommended Posts

Ik heb via deze website http://www.ideal-checkout.nl/ideal-voor-prestashop.html de ideal plugin gedownload en geinstalleerd volgens hun handleiding.

de plugin is geinstalleerd en actief, echter als ik nu een bestelling plaats en kies voor ideal dan zien zie ik dat deze verwijst naar www.hostname.nl/modules/idealcheckoutideal/payment.php.

Dit bestand bestaat en is verder niet aangepast, dus default van bovenstaande website.

Als je dan in de bestelling dus klikt op ideal dan krijg ik " pagina niet beschikbaar"

 

Iemand enig idee waarom of gebruikt iemand dezelfde plugin hier.

Daarnaast valt me op dat ik in de back-end bij modules - payment niet ideal bij euro valuta kan aanvinken (zie screenshot).

Klopt dit?

post-298377-0-17051700-1355235626_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Ik heb via deze website http://www.ideal-che...prestashop.html de ideal plugin gedownload en geinstalleerd volgens hun handleiding.

de plugin is geinstalleerd en actief, echter als ik nu een bestelling plaats en kies voor ideal dan zien zie ik dat deze verwijst naar www.hostname.nl/modules/idealcheckoutideal/payment.php.

Dit bestand bestaat en is verder niet aangepast, dus default van bovenstaande website.

Als je dan in de bestelling dus klikt op ideal dan krijg ik " pagina niet beschikbaar"

 

Iemand enig idee waarom of gebruikt iemand dezelfde plugin hier.

Daarnaast valt me op dat ik in de back-end bij modules - payment niet ideal bij euro valuta kan aanvinken (zie screenshot).

Klopt dit?

Op die laatste vraag kan ik melden, dit klopt. Ideal is alleen te gebruiken bij euro, en geen andere valuta. Dit word dus hard ingesteld en kan niet geconfigureert worden, logischerwijs.

 

En om op het hoofdprobleem te komen....welke versie van Prestashop gebruik je?

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ik had gisteren via mail van ideal-checkout.nl een versie gekregen die compatibel zou zijn voor 1.5.2.

 

alleen ik kreeg een melding bij het testen van scipt 'Tabel 'lang' bestaat niet'

 

Scorpionsworld, je was toch bezig met ideal module, misschien dat u die module die ze me gestuurd hebben nodig heb?

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

Ik had gisteren via mail van ideal-checkout.nl een versie gekregen die compatibel zou zijn voor 1.5.2.

 

alleen ik kreeg een melding bij het testen van scipt 'Tabel 'lang' bestaat niet'

 

Scorpionsworld, je was toch bezig met ideal module, misschien dat u die module die ze me gestuurd hebben nodig heb?

 

mvg,

Of ik die echt nodig heb weet ik niet zozeer. maar je mag 'm mij wel toezenden. dan kan ik in ieder geval kijken wat die precies verschilt met de oude module.
Link to comment
Share on other sites

Ik heb precies dezelfde melding gehad bij de implementatie van een nieuwe module van ideal-checkout. Wel bij versie 1.4.9. Bij mij kwam dat doordat ik een module deed updaten naar een nieuwe versie. Als het toch om een testshop gaat zou ik volgende proberen. BIj de tabel ps_order_state moet een veld "deleted" toevoegen met de waarde 0. Hierdoor ga je in ieder geval in de install.php foutmeldingen zien. Bij mij werkte het verder gewoon.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...