Jump to content

[LØST] Version 1.5.2 kan ikke oprette kategorier eller varer


Prestafan1234

Recommended Posts

Jeg har ladet mig overtale til at installere version 1.5.2 for en kunde. På en helt frisk installation kan jeg ikke oprette hverken kategorier eller varer. Billedet er bare blankt:-( Hvis jeg prøver at redigere en af standardvarerne, der allerede er oprettet, er problemet det samme.

 

Resten af shoppen ser ud til at fungere ok. Jeg har ikke lavet noget specielt andet end at slette de mange momsregler for US og opsætte dansk moms og valuta.

 

Shoppen er hostet på pro-hotel hos Meebox

post-59716-0-78830200-1354975710_thumb.jpg

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg blev sur og lavede noget andet. Uden at have gjort noget, virker det nu :unsure: - så jeg retter til løst. Dog oplever jeg, at jeg så indimellem får "siden kan ikke vises" når jeg skifter rundt mellem menuerne på en vare. Når jeg så går ind igen, virker det fint.

 

Er ikke ovenud begejstret for version 1.5 endnu, er jeg nødt til at sige.

Link to comment
Share on other sites

Misforstå mig ikke - shoppen kan jo rigtig meget af det, som vi alle har gået og efterspurgt mht. fragt, flere shops osv.

 

Men den er også mere kompleks i opbygningen. Så for små shops, kan det hele virke lidt "overkill". F.eks. oprettelse af en vare, der er opdelt i utallige underpunkter, så der kommer ekstra trin ind. Der er nu 11 faneblade, man kan rette i på en vare, meget af det kunne stadig vises på ét faneblad, hvis du spørger mig.

 

Men som med alt nyt, skal man jo også lige vænne sig til ny navigation osv. Jeg bliver temmelig sikkert ved med at være Prestafan:-)

Link to comment
Share on other sites

"Men den er også mere kompleks i opbygningen. Så for små shops, kan det hele virke lidt "overkill". F.eks. oprettelse af en vare, der er opdelt i utallige underpunkter, så der kommer ekstra trin ind. Der er nu 11 faneblade, man kan rette i på en vare, meget af det kunne stadig vises på ét faneblad, hvis du spørger mig."

 

 

Og det er jeg så ikke enig med dig i.

 

PS 1.5.x.x's backend er bare SÅ meget mere logisk opbygget m.h.t. oprettelse af dit og dat. Der har de virkelig oppet sig.

 

Jeg har ikke selv installeret den på mine prod shops. Men lur mig... Til påske er den installeret. P.t. har jeg højsæson på mine 2 shops, så der "piller" jeg ikke.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...