Jump to content

Min webshop køre langsomt


Hiller

Recommended Posts

Hej

 

Min shop loader meget langsomt, jeg har ladet mig fortælle at det er på grund af der er meget data der skal loade og at det skulle være nogen css filer der er skyld i det. Beskeden fra Meebox var helt præcis: Din side er også ret tung, der skal hentes ret meget data ned før siden er færdig med at loade.

 

Som du kan se her: http://tools.pingdom.com/fpt/#!/wk172YDhR/www.interiorbutikken.dk

 

Så er der en MASSE css filer som skal loades, det der dette som dræber siden.

 

Jeg vil råde dig til at få optimeret koden på siden :-)

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med det? :-()

 

Betaler gerne et symbolsk beløb.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder mærkeligt at meebox skulle sige det, men ja den er meget tung. har du slået Cloud til på meebox? det plejer at hjælpe

 

Ja, den loader meget langsomt.

 

Men..... hvem hvilket webhotel ligger du på. Valkyria forudsætter i sit svar, at det er cloud hotel, men er det rigtigt?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har nu Cloudflare slået til og det hjalp den del, men hvad synes i kunne den ikke være lidt hurtigere. Jeg tænker lidt på det meebox skrev til mig angående at den loader messe css filer.

 

Cache hvad er det den gør og skal den være slået til i use Cache??

Link to comment
Share on other sites

Den billigste løsning er at finde et nyt theme der er optimeret til den version du kører. Når du køber themes hos templatemonster.com og lign. har de stordriftsfordele i at sælge det samme theme igen og igen. Derfor kan du købe et theme meget billigt.

 

Nu ved jeg ikke, hvad du lægger i "et symbolsk beløb", men der ligger som oftest temmelig mange timer i at rette/lave themes, så du skal finde en der virkelig keder sig - eller en css entusiast, der vil arbejde stort set gratis:-) Jeg tror ikke, de hænger på træerne...

Link to comment
Share on other sites

Prøvede du at komprimere som tidligere nævnt? og hvad kører du Pro eller billigt?

 

For kører du billigt vil jeg klart opgradere som meebox selv anbefaler er de små hoteller ikke egnet til webshops, jeg sy ntes det ville være synd at skifte design det er super nice dit theme til det du sælger - og lige pt er de i gang med at optimere cache på nogle af af deres servere, som et led i at optimere loadtiderne, og final vil det blive udrullet på alle inden for 1-2 md

Link to comment
Share on other sites

JA det var lige det jeg prøvede spørge om tidligere om hvad jeg skal bruge cache, men det skal jeg nok. Der er et punkt der hedder use cache, skal den være slået til?? Jeg køre pro, jeg glæder mig til at de optimere cache og jeg skifter ikke tema lige med det samme, jeg er også rigtig glad for det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Hiller.

 

Jeg har givet dig et svar på hastighedsproblemet pr. mail. Mit tilbuds om at løse det står selvfølgelig stadigvæk ved magt. Problemet er at den forsøger at loade filer der ikke findes, og altså ikke har den loader mange filer. Den nemme løsning er at ligge nye og tomme filerne i de mapper den forsøger at loader, den rigtige løsning er at fjerne henvisningerne fra prestashop filerne. Den sidste løsning giver selvfølgelig det optimale load tid.

 

Vælger du at ligge toppe filerne skal der stadigvæk skabes forbindelse til dem, og de skal ligeledes hentes. Dog vil det også reducere load tiden meget at den finder filerne.

Edited by Timpet (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvilken toolbox? Det er en 15-20 referencer der skal findes i en 15-20 forskellige filer. Jeg har tilbudt at gøre det for 1000kr + moms, så tager jeg selv skraldet hvis det tager langtid at finde dem :) Ann Karina, det må da næsten være bedre / billigere og nemmere end at finde et nyt theme? :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...