Jump to content

Ny ordre uden kunde tilknyttet


Prestafan1234

Recommended Posts

Jeg lavede denne rettelse i dag i min shop http://www.prestasho...__fromsearch__1 for at få cart id vist i ordreoversigten.

 

Jeg testede, at alt så ok ud i BO, men første ordre modtaget herefter gik galt: Jeg fik mail om ny ordre og kunne se, at der lå en ordre i BO samt den nye kunde. Men på selve ordren, var der ingen kunde tilknyttet og jeg kunne ikke komme ind på ordren (siden hang når jeg klikkede på ordren).

 

Umiddelbart har der ikke været problemer hos Nets eller Quickpay, så derfor må jeg tilskrive det rettelsen. Jeg har nu manuelt tilknyttet kunden til ordren i databasen (hvor der blot stod et "0") og fjernet kodelinjen igen. Der er intet i loggen der relaterer sig til fejlen.

 

Mit spørgsmål er så, hvordan får jeg så vist cart id på ordren (det er temmelig umuligt at se sammenhæng mellem betalinger fra Quickpay i banken og ordrer i BO (og e-conomic) uden denne identifikation.

 

Shoppen kører ver. 1.4.9.0

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft samme problem uden at vide hvorfor jeg har to gamle ordrer jeg ikke kan gå ind på

Men min konklusion er st der på en eller anden måden går noget galt med ordrenr de to jeg ikke kan gå ind på er nogle hvor den pludselig er hoppet i nr. Serien

Du kan dog skrive dem ud via faktura i backoffice og se ordrene så hæve dem via epay admin

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...