Jump to content

categorie afbeeldingen verdwijnen.


ericvani

Recommended Posts

Hallo,

 

Mssn iemand een oplossing voor mijn probleem?

 

Wanneer ik bij een categorie-instelling een "group-acces" bij aanvink en dit save, dan verdwijnt automatisch de afbeelding van deze categorie.

 

dat is natuurlijk heel lastig want dan moet ik telkens die afbeelding terug gaan uploaden, en .... zoeken.

 

Thx in advance.

 

Eric.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Mssn iemand een oplossing voor mijn probleem?

 

Wanneer ik bij een categorie-instelling een "group-acces" bij aanvink en dit save, dan verdwijnt automatisch de afbeelding van deze categorie.

 

dat is natuurlijk heel lastig want dan moet ik telkens die afbeelding terug gaan uploaden, en .... zoeken.

 

Thx in advance.

 

Eric.

 

hallo,

 

ik heb ook zelfde probleem, alleen wanneer ik mijn categorie update, dan verwijdert hij ook steeds de afbeelding

 

heb je het al opgelost?

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb het ook in 1.5.2.

Bovendien als ik nieuwe subcatagorie maak verdwijnt regelmatig ook het plaatje van 1 of meerdere andere subcatagorieen.

Heb toen eerst alle subcatogorieen aangemaakt zonder plaatjes en toen 1 voor 1 weer geopend en de plaatjes erin gezet.

Tot nu toe blijven ze dan allemaal keurig aanwezig.

Helaas als ik achteraf iets wijzig, ja hoor weg plaatje. Voor nu lijkt me het dus wel handig als je eerst alle gegevens helemaal goed invoert anders gaat het mis.

Edited by sabaroth (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...