Jump to content

Översättning mail!


Recommended Posts

Jag undrar om det är någon av er som har mail på svenska samt svensk översättning till 1.4.8.2 Hade suttit och fixat det under förra veckan och var nästan klar tills min jävla dator kraschade och nu får jag inte tag i någon fil hade inte tänkt på att lägga den på min server. Hoppas någon av er kan hjälpa mig annars är det bara att börja om.

Link to comment
Share on other sites

Order_conf och new_order (mailalerts-modulen) måste redigeras på egen hand (.html-filerna) då det av någon anledning buggar när man översätter dessa i backoffice.

Har tyvärr inte möjlighet att dela med mig av mina mail-översättningar då merparten är ganska hårt anpassade för vår verksamhet, men någon annan har kanske? Eller så finns de säkert tillsammans med något språkpaket som finns att ladda ner här någonstans på forumet :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

François-Marie de Jouvencel, som ansvarar för alla översättningar typ?

hur som helst har de skapat "uberslate" som är ett översättningsverktyg för prestashop. under utveckling med verkar riktigt bra.

När du väll gjort en översättning där så finns den kvar i prestashops officiella svenska översättning, så du inte kan tappa bort den.

 

satt idag och kollade på översättningarna för just mail, verkar riktigt bra men det behövs fler som hjälper till.

 

till alla er som fortfarande krånglar med översättningarna, anmäl er som översättare så får vi det överstökat :)

Edited by kimy (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...