Jump to content

Vertaling installeren lukt niet


Recommended Posts

Beste lezers,

 

Ik ben op het moment bezig met het installeren van een Nederlandse prestashop installatie, echter loop ik tegen onderstaande fout op. Op internet en ook op dit forum lees ik er bar weinig over en ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf echt geen idee heb waar de fout nu zit, alles werkt namelijk verder naar behoren.

 

Graag zie ik een reactie tegemoet!

 

346bb61.jpg

 

Edit:

 

Ik vond ook nog veel fouten op een andere pagina, alleen ben ik me er totaal niet van bewust wat hier mis gaat. Ik heb de mappen gechecked op permissies en zelfs met ssh chmod de permissies goed gezet maar alsnog blijken er bestanden te missen of veranderd te zijn?

 

nxnblt.png

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

Nick

 

 

Oplossing:

 

Voor degenen die hier ook op vast lopen, check je rechten goed en download de vertaling van Telesight.

 

/img, /mails, /modules, /themes/prestashop/lang, /translations moesten bij mij op CHMOD 777 staan ipv 755.

De vertaling van Telesight kun je hier downloaden: http://www.prestasho...ndse-vertaling/

Edited by Niintek (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

De list of changed files zijn geen fouten maar aangepaste files dus daar hoef je je niet druk over te maken.

 

Bedankt voor je reactie ik denk dat er nog iets niet helemaal lekker zit met mn configuratie ofzo ik krijg onderstaande melding.

 

 

2h53bky.png

Link to comment
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de reactie! Inmiddels werkt de vertaling naar behoren, ik heb het pakket van Telesight gedownload en heb alle rechten nogmaals langs gelopen en het bleek inderdaad dat de rechten van een map niet goed stonden. Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...