Jump to content

[1.4.4] ARGH! Kan ikke tilføje billeder!


NickKK

Recommended Posts

Hej folkens,

 

Når jeg prøver at tilføje et billede til en vare, fejler den pludselig med beskeden:

 

"Forbidden

You don't have permission to access /adminshop2/index.php on this server."

Hvorfor nu det?

Jeg har prøvet med forskellige varer, forskellige billeder, de er ikke for store, der er plads på serveren... ARGH! Alt andet ser ud til at virke OK.

Hjææælp!

På forhånd tak for enhver hjælp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke din host. Hos Meebox kan man f.eks. se, om der er filer, der ikke kan opnås adgang til (havde selv stor glæde af dette i weekenden, hvor to bestemte moduler fejlede i en nyinstalleret shop).

 

Umiddelbart ville jeg jo mene, at du skulle kunne finde det i Error log. Kan du ikke prøve at poste noget indhold fra den her i tråden? Ellers prøv at spørge din host.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja den er der stadig. Og nej, intet ændret direkte, men hele PS er jo dynamisk, så en del filer bliver jo ændret hele tiden. Jeg har dog IKKE rodet med koden direkte i et stykke tid, og tilføjede billeder den anden dag - indtil det så næste dag ikke var muligt mere.

 

ARGH! Ingen idéer? Anyone?

Link to comment
Share on other sites

Øh, dynamisk betyder altså ikke, at filer bliver ændret hele tiden... Der bliver jo ikke ændret på indhold i dine php-filer, rettigheder eller noget andet. Har du installeret nye moduler, eller ændret på indstillinger i nogle moduler? Har du spurgt din host, om der er sket ændringer på webhotellet?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...