Jump to content

[LØST] Fejlmeddelse ved oversættelse af forkontor


Steffen95

Recommended Posts

Jeg får denne fejlmeddelelse, når jeg prøver at oversætte mit forkontor:

 

Advarsel, din PHP konfiguration begrænser det maximale antal felter i en formular: 1000 for max_input_vars.

Bed din værtsudbyder at øge denne begrænsning til 1318 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt

 

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Har Presta 1.5.20

 

På forhånd tak :)

Edited by Steffen95 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du åbner notesblok eller en lign. simpel editor. Heri skriver du ovenstående. Når du gemmer, vælger du alle filer og navngiver filen php.ini (tjek, at den ikke hedder .txt som extension, før du uploader den).

 

Filen skal uploades via FTP til den mappe, du har som admin mappe. Dvs. navnet på den mappe, du står i, når du redigerer din shop via Back Office www.domain.dk/det-du-har-kaldt-adminmappen

Link to comment
Share on other sites

Du skal gå ind i filemanageren på MeeBox cPanel. Derefter lokaliserer du admin direktoriet et sted under public_html og opretter en fil direkte i filemanageren.

 

Det er også en mulighed, omend jeg er modstander af at bruge filemanageren. Ét forkert klik og du kan slette hele shoppen - eller virkelig lave rav i den.

Link to comment
Share on other sites

Du kan uploade filen direkte inde fra filemanager på cPanel hos MeeBox. Derved undgår du at skulle bruge ftp. Du går ind i filemanageren og klikker dig frem til dit admin direktorie. Der trykker du på knappen upload fil i topbjælken og vælger den fil du har lavet. Derefter checker du at den er landet i admin.

 

Derefter har du adgang til alle oversættelserne.

Link to comment
Share on other sites

Det afhænger jo af hvordan din installation er foretaget - altså om du har installeret shoppen direkte i roden eller i en undermappe (undermappen kunne hedde "prestashop" eller noget andet du har valgt). Under alle omstændigheder vil admin mappen (hvor filen skal ligge) være placeret i roden (hvis din shop ligger der) eller i undermappen (hvis du har valgt at installere i en sådan).

 

Du siger at shoppen er hosted på MeeBox, hvor "roden" så vil være en mappe kaldt public_html. Det er i denne du skal finde admin mappen hvis du har valgt at installere shoppen i roden. Alternativt skal du se i undermappen.

 

Dette kræver selvfølgelig at du er logget på MeeBox og bruger filemanageren i cPanel til at se i direktoriestrukturen.

Link to comment
Share on other sites

Det er også en mulighed, omend jeg er modstander af at bruge filemanageren. Ét forkert klik og du kan slette hele shoppen - eller virkelig lave rav i den.

 

Ja tak, den har jeg prøvet med et forkert klik på en ftp-konto :-(- Resultat: Hele shoppen var væk. Løst med Meebox's backup.

 

Så jeg holder mig til ændringer lokalt på min PC, og så uploade dem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...