Jump to content

varekategori modul dymaic mode virker ikke - hjælp?


q-skins.dk

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg har i min shop efterhånden ret mange produkter/produktkategorier, hvilket gør min side ret lang nu hvor jeg har list svært ved at finde ud af det indbyggede kategori modul.

 

Så findes der et andet godt kategori modul som giver mig mulighed for at lave foldbare menuer, evt. inddeling af kategorier med billede fx. mobil covers, tablet covers, macbook covers etc. som erstatter den allerede eksiterne kategori menu i venstre side?

 

Eller er det muligt at lave den standart menu der er indbygget i PS om så det er en foldbare menu, så jeg kan gøre siden mindre og mere overskuelig for mine kunder?

 

På forhånd tak.

Mathias Rask

http://q-skins.dk

Edited by q-skins.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Kategori i den indbyggede shop fejler som sådan ikke noget.

 

Menuen er afspejlet i den struktur, du har i din Catelog.

 

Så måske en anden struktur? Kategori __> Underkategori og lignende.

 

Et bud kunne være kategorier som f. eks. Smartphones, Ipad, Ipod m.v., og so ligge de forskellige derunder. Men det er din beslutning.

Link to comment
Share on other sites

Hej Pertho.

 

Tak for din tilbagemelding.

 

Jeg har siddet og leget lidt med at ændre strukturen i mit katalog, men så snart jeg ligger eks. samsung galaxy, iphone under mobiltelefoner så er kategorien altid foldet ud, hvilket gør at det bliver endnu længere min forside. Kan jeg ikke gøre sådan at det bliver en foldbar/dropdown menu ligesom den der er installeret på standart temaet på 1.4.8.2? Mener det er muligt, kan simpelthen bare ikke huske hvordan man gør.

Link to comment
Share on other sites

Det er prøvet dog uden held.

 

Jeg har bygget en mappe op for bare at tage et eksempel.

 

Kategori 1 = mobil covers

underkategorier med produkter = iphone 3, iphone, 4, iphone 5, samsung galaxy

 

Problemet er at kategori 1 altid er foldet ud med et hak ind ved underkateogi iPhone 3 osv.

 

så som:

-mobil cover

  • iphone 3
  • iphone 4
  • iphone 5
  • samsung

 

modulet er sat til:

dybde = 0 (uendelig)

dynamisk = hak ja

sorter efter positioner i menu

kolonner i footer = 1

 

Er der andre som kan gennemsku problemet?

Link to comment
Share on other sites

Det virker korrekt ved mig med version 1.4.9.0. i et standard theme.

 

Så måske er det dit theme, som ikke kan håndtere det. Så må du have fat i den, der har udviklet det.

 

Købte theme har det mange gange med at lave om på "lidt for meget".

Link to comment
Share on other sites

for pokker det er noget rod :/

 

hvis jeg så sætter alle mine underkategorier til ex mobil covers kommer Mine underkategorier heller ikke frem på en side over kategorier i menuen. Er der noget andet jeg skal gøre for at det lykkedes så kan jeg nemlig gøre menuen kortere på den måde

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo overveje at kopiere block categories fra standard versionen af shoppen ind i din installation (HUSK backup inden du går i gang) Og så kan du style denne med baggrundsfarve osv. i dit css efterfølgende.

 

Det ser ud til, at der er pillet funktionalitet ud af den kategoriblok du har nu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...