Jump to content

Toevoegen aan winkelwagen werkt niet


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb vandaag prestashop 1.5.2 geinstallerd en het volgende probleem:

 

Als ik producten toevoeg aan de winkelwagen dan blijft de winkelwagen leeg.

Ik heb het in verschillende browsers geprobeerd (firefox, IE, Safari) eigenlijk alleen in google chrome werkt het wel goed.

 

Ik dacht eerst dat het aan de cache lag dus alle cache geleegd en vervolgens ook geprobeerd met cache uitgeschakeld maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

 

Ik heb op het forum ook andere oplossingen gezien zoals winkelwagen module de-installeren en her-installeren, cache legen, etc.. maar ook dit werkt helaas niet.

 

Als ik met firebug kijk zie ik ook dat het product leeg is:

{ "products": [ ], "discounts": [ ], "shippingCost": "0,00 €", "shippingCostFloat": "0", "wrappingCost": "0,00 €", "nbTotalProducts": "0", "total": "0,00 €", "productTotal": "0,00 €", "hasError" : false }

 

Als ik error reporting aanzet krijg ik:

TECHNICAL ERROR: unable to add the product.

 

Details:

Error thrown: [object Object]

Text status: error

 

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Edited by jsonjuri (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gelukkig opgelost door de map classes en controllers nog eens opnieuw te uploaden.

Toevallig dat ik hier achter kwam maar dit heeft mijn probleem verholpen.

 

Ik heb wel eerst een nieuwe installatie gedaan, maar denk dat niet eens hoeft.

Ik hoop dat dit voor jou ook het probleem oplost!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hetzelfde probleem, jouw oplossing werkt helaas niet. http://forge.prestashop.com/browse/PSCFV-5350 Hier is de bug ook gemeld. Ook ik maak gebruik van shared quantities, zonder shared quantities en multishop is het probleem er bij mij niet. Ik had gehoopt dat 1.5.2.0 EINDELIJK stabiel was. Helaas niet dus. Ik wacht al een half jaar op een stabiele 1.5 voor de multishop feature. Erg jammer dat er zulke grote bugs inzitten zelfs nog bij de derde "final" release.

Link to comment
Share on other sites

Hi,

 

Ik ervaar precies hetzelfde probleem. Ik vind het vreselijk waar ik nu weer in zit. Ik heb hiervoor 8 maanden lang met joomla lopen stressen en nu weer dit..... ik moet er echt bijna van huilen. Onze hele imago gaat hiermee naar de maan.

 

Ik hoop dat er experts zijn die dit kunnen oplossen

 

Je moet je huiswerk beter doen, dan blijft je imago goed.

Link to comment
Share on other sites

Hi,

 

Ik ervaar precies hetzelfde probleem. Ik vind het vreselijk waar ik nu weer in zit. Ik heb hiervoor 8 maanden lang met joomla lopen stressen en nu weer dit..... ik moet er echt bijna van huilen. Onze hele imago gaat hiermee naar de maan.

 

Ik hoop dat er experts zijn die dit kunnen oplossen

[standaard reply modus]

- Welke versie van Prestashop gebruik je?

- Wat is de URL(s) van de site indien van toepassing?

- Screenshots?

[/standaard reply modus]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ook ik heb dit probleem, alleen werkt hij bij mij niet in Chrome. In eerste instantie wel, nu is de winkelwagen leeg zodra ik ga afrekenen. In IE geen probleem, op mijn ene telefoon kan het ook en op mijn andere niet (beide android, verder geen idee qua systeem).

 

Ik heb classes en controllers opnieuw geupload, winkelwagen module gedeinstalleerd en weer geinstalleerd en cache geleegd. De multistore functie staat uit.

 

Het is een nieuwe installatie van prestashop 1.5.2, URL alleen via pb ivm submap naast lopende site.

Ik hoop van harte dat hier een oplossing voor is, kunnen bestellen heeft toch wel prioriteit in een webshop. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het volgende gedaan en nu werkt het weer: (for the time being...)

 

In SEO en URL's heb ik de winkeldomein en SSL domein zonder www opgeslagen.

Hierna dezelfde 2 weer met www opgeslagen.

Vriendelijke URL gedeactiveerd en weer geactiveerd.

 

Misschien dat iemand anders hier ook mee geholpen is.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het volgende gedaan en nu werkt het weer: (for the time being...)

 

In SEO en URL's heb ik de winkeldomein en SSL domein zonder www opgeslagen.

Hierna dezelfde 2 weer met www opgeslagen.

Vriendelijke URL gedeactiveerd en weer geactiveerd.

 

Misschien dat iemand anders hier ook mee geholpen is.

 

Dit is ook een tijdelijke oplossing voor mij geweest :) . Tijdelijke lapmiddel! Probeer snel afrekken uit te zetten. Functioneerde bij mij ook niet.

Link to comment
Share on other sites

Ik kom ook bij virtuemart vandaan en ik word hier ook niet blij van. Het is niet iets als een fotootje wat niet mooi op de site komt, er kan gewoon geen geld verdiend worden op deze manier.

 

Overigens werkt het bij mij wel in IE en niet in Chrome.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...