Jump to content

Front office har slutat fungera, smått panik


Recommended Posts

Jag vet inte vad det är jag råkat ut för, men min startsida laddar och ser helt normal ut, men sedan går det inte att klicka på några länkar alls över huvud taget i front office utan att få fram "Tyvärr är inte den adress du angivit tillgänglig längre"

 

Behöver råd hur jag ska felsöka detta, jag har inte gjort några ändringar den senaste tiden, förutom att uppdatera xml site mapen som inte borde påverka.

 

I Back Office kan jag klicka runt, men om jag tex vill ändra en orderstatus, laddar sidan, men sen ser det ut som det avbryts. Om jag då laddar om sidan efter ca 10 minuter så har ändå orderstatusen ändrats.

 

Mitt webbhotell säger så här: "Det jag kan se, är att din sida länkar till filer, som inte finns på servern"

 

Jag kör version 1.3.5

 

Tacksam för all hjälp jag kan få :)

Link to comment
Share on other sites

Tack så mycket för snabb hjälp! Det var precis det som var felet. Jag stängde av, slog på igen o gjorde en ny .htaccess så är jag tillbaka igen.

 

Min helg är räddad, tack Patrik!

 

Mina filrättigheter har ställts om av webbhotellet pga uppgradering av servrarna, kan det vara felet kanske? Följdfrågan blir då vilka filrättigheter man ska ha, nu har alla mappar fått 755, och alla filer 644. (Förutom htaccessen som fått 666)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...