Jump to content

[LØST] EAN faktura


Guest

Recommended Posts

Hej får flere og flere kunder fra børnehaver og lignende på Mirasdukketøj.

 

De skal jo bettale med ean faktura.

 

Hidtil har jeg aftalt med kunden, at de skal vælge bankoverførsel og så skrive ean-nummeret i kommentarfeltet.

 

Det er ikke særligt professionelt.

 

Jeg har søgt på Prestashop, om der findes et betalingsmodul til det, men det synes jeg ikke.

 

Hvad gør i andre i den situation?

Er der et indbygget modul, som jeg kan "misbruge" til det formål.

 

Meningen er, at kunden skal kunne vælge betaling med ean faktura, og så et eller andet sted oplyse ean-nummeret.

 

Update 12112012:

homeshops modul virker perfekt.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte, om man måske kunne bruge efterkravsmodulet, men det virker ikke hos mig, så jeg kan ikke teste det (har lige opgraderet til version 1.4.9). Jeg kan se, at du bruger standard checkout på shoppen, så det burde vel være muligt at sætte nogle ekstra felter ind (afkrydsningsfelt og tekstfelt til EAN-nr. tænker jeg), men det skal jo så også rettes til på faktura, ordre osv. Så jeg tror, du skal i gang med at kode:-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte, om man måske kunne bruge efterkravsmodulet, men det virker ikke hos mig, så jeg kan ikke teste det (har lige opgraderet til version 1.4.9). Jeg kan se, at du bruger standard checkout på shoppen, så det burde vel være muligt at sætte nogle ekstra felter ind (afkrydsningsfelt og tekstfelt til EAN-nr. tænker jeg), men det skal jo så også rettes til på faktura, ordre osv. Så jeg tror, du skal i gang med at kode:-)

Hej Ann,

det er korrekt, at jeg p.t. bruger standard check out, men forhåbentlig kun få dage endnu.

Jeg har haft problemer med AWP og den købte OPC samtidig, men det håber jeg at få løst indenfor et par dage.

 

Bortset fra det, så har Kjeld et modul, som lyder interessant.

Link to comment
Share on other sites

Pertho prøv at se den måde jeg gør det på du må gerne køre en test ordre igennem på shoppen

 

Hej homeshop, jeg har prøvet din side, og det ser meget interessant ud. Er det Kjelds modul, du bruger, jvf. Kjelds indlæg i denne tråd?

Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke passe. Cash on delivery = Betaling ved afhentning.

 

Den har jeg prøvet, og den giver ikke mulighed for indtastning af ean nummer, som på homeshops side.

I hvert fald ikke uden tilretninger.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...