Jump to content

Hoe volledige website verbreden?


Recommended Posts

Ik ben volledig nieuw wat betreft Prestashop, heb enige ervaring met html/css etc maar niet heel veel en nu kom ik ergens niet uit. Ik heb de standaard theme van Prestashop en wil deze aanpassen zodat hij gaat lijken op mijn huidige site (want ik ben wel tevreden met mijn huidige kleuren en structuur etc, maar wil graag een beter software pakket, dus vandaar dat ik nu over wil gaan op Prestashop).

 

Ik heb met behulp van deze tutorial http://www.prestashop.com/forums/topic/192005-free-tutorial-change-the-default-list-display-to-a-grid-15/ de lijst van producten omgetoverd tot een grid van producten, wat ik graag wilde. Het enige wat ik niet heb gedaan, is de linker kolom weghalen, en nu moet ik, om 4 artikelen naast elkaar te kunnen weergeven, de site verbreden. Dit lukt mij met geen mogelijkheid, terwijl het geen probleem moet zijn omdat er zowel links als rechts van de site toch nog aardige stukken wit zijn, en die zouden gewoon weg kunnen zodat de linker en rechter kolom naar buiten geschoven kunnen worden en de middelste kolom breder gemaakt kan worden.

 

Is er iemand die mij hierover advies kan geven? Ik heb al gekeken in de global.css van het nieuwe theme wat ik met de aanpassing had aangemaakt, en ook in de grid_prestashop.css maar ik kom er niet uit :(

 

Bedankt alvast!

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

is er ook tutorial om een right column te maken

 

|k heb een template met alleen left colum en wil graag een right column hebben, zodat je dan 2 column heb,

 

alvast bedankt!

 

Dat wordt heel lastig omdat je dan de hele template moet verbouwen dus het kan niet 123... omdat je met zo veel dingen in de template rekening moet houden... en meestal word het resultaat er niet beter op.

Link to comment
Share on other sites

Dat wordt heel lastig omdat je dan de hele template moet verbouwen dus het kan niet 123... omdat je met zo veel dingen in de template rekening moet houden... en meestal word het resultaat er niet beter op.

 

ah ok, laat maar dan.

 

je hebt toch gelijk, je moet met alles rekening houden

 

thanx mvg,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...