Jump to content

Kan geen modules installeren


Recommended Posts

Binnen een shop versie 1.3 kan ik geen nieuwe modules installeren. Als ik op het tabblad modules klik, zou ik de mogelijkheid moeten zien om nieuwe modules te kunnen installeren, dat lukt namelijk bij een andere shop wel.

kan iemand me vertellen of dat in de database geregeld wordt en zo ja, welk veld ik daarvoor moet aanpassen?

 

ik had even de hoop dat een upgrade naar een hogere versie (in mijn geval naar 1.4.9) het probleem zou moeten oplossen. helaas is dat niet het geval.

 

iemand suggesties?

Link to comment
Share on other sites

als ik mijn 2 testdomeinen vergelijk (1 schone installatie en 1 ge-upgrade versie) zie ik bij de schone installatie als ik op modules klik: beheersysteemseparator_breadcrum.png Modules

En bij de ge-upgrade versie zie ik: administratiegedeelte separator_breadcrum.png Modules.

Dat is dus enkel een verschil in vertaling.

Wat zie je (wel) als je naar het Modules tabblad gaat?

Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dat is dus enkel een verschil in vertaling.

Wat zie je (wel) als je naar het Modules tabblad gaat?

zie hieronder een printscreen. het bovenste deel is van de upgrade en het onderste deel van de schone installatie. Het lijkt wel alsof de Prestashop waar ik de upgrade heb uitgevoerd (was ook al zo voor de upgrade) ergens een beveiliging heeft tegen het installeren van nieuwe modules.

http://www.plaatjesdump.nl/upload/11fba57ee2b4f08be3bd446eb41322ba.png

Link to comment
Share on other sites

Je kan de modules eens van de server verwijderen , en dan opnieuw uploaden

 

MAAK WEL EEN BACK-UP VAN TE VOREN

bedoel je dan de map modules verwijderen? zou dat die functionaliteit van het kunnen installeren van nieuwe modules weer terug brengen???

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...