Jump to content

Preturi diferite pentru acelasi produs introduse manual?


emilmoldovan

Recommended Posts

Buna,

 

Sunt incepator in ale Prestashop-ului si studiez documentatia, forumul, in timp ce lucrez la personalizarea magazinului pe care vreau sa il deschid. Eu am o situatie la care nu am gasit deocamdata rezolvare, si va rog sa imi spuneti daca si cum se poate rezolva asta in PS, gratuit sau contra cost.

 

Eu vand produsele unei companii de network marketing care are doua categorii de preturi pentru fiecare produs:

- pretul de catalog - pentru oricine doreste sa cumpere

- pretul de membru - pentru persoanele care se inscriu ca si consumatori ai companiei (trebuie sa completeze un formular cu datele personale si sa cumpere un produs pentru asta, apoi primesc un cod unic de membru) Pretul asta e cu aproximativ 20% mai mic decat pretul de catalog. Daca era fix 20% discountul am vazut ca puteam sa setez in PS varianta de pret cu reducere. Problema e ca sunt preturi rotunjite de catre furnizor, nu pot sa influentez asta.

 

Deci am nevoie:

1. Magazinul sa afiseze la fiecare produs 2 preturi: Ex: "Pret de catalog: x lei" si dedesubt "Pret membru club: y lei" iar valorile x si y sa le pot introduce manual sau importa dintr-un excel (preferabil)

2. Sa creez un grup "membri club" (pe baza codurilor unice de membru) pentru care sa fie valabile preturile cu reducere si care atunci cand comanda programul le calculeaza totalul comenzii cu preturile. Asta ar presupune ca in procesul de comanda clientii sa aiba optiunea sa bifeze daca sunt membrii de club si sa isi introduca apoi codul de membru.

3. Sa le ofer clientilor noi posibilitatea de a se inscrie ca membri (introducand datele personale intr-un formular) si sa continue comanda, urmand sa li se calculeze valoarea comenzii cu preturile reduse.