Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik zit met het volgende probleem: de uitlijning van mijn footer is niet goed, en ik weet niet hoe ik dit aan moet passen. Zie mijn website www.rockaboo.nl. Zoals je ziet verspringen te titels van de kolommen My account, Contact us en Follow us. Ook staat My account in een lichter blok (kleur verspringt daar naar licht grijs).

Het lijkt een bug, ik heb het ook gemeld op forge.prestashop.com maar helaas geen reactie gekregen. Is hier iemand die mij verder kan helpen?

Alvast erg bedankt!

 

Willemijn

Link to comment
Share on other sites

Je moet voor het account blok zijn in de map themes/je thema/css/modules/blockmyaccount.css

 

voor het opheffen van de grijze kleur background:#333 > nu #383838 als het goed is of geen kleur ingesteld

 

 

#footer .myaccount h4 {
padding:0 0 10px 0;
background:#333	
}

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi Frens,

 

Allereerst erg bedankt voor je reactie. De kleur heb ik op kunnen lossen, het 'blok' is nu verdwenen, super!

Het lukt me alleen niet om de locatie van 'My account' op de juiste manier te wijzigen; het gaat wel als ik in global.css de padding op 0px zet, maar dan wordt dit ingesteld voor alle blokken (en staat dus alle tekst tegen de linkerzijde). Heb gekeken of ik het via myaccountfooter aan kon passen maar dan lijkt er niets te veranderen. Enig idee waar ik dit nog aan zou kunnen passen?

Link to comment
Share on other sites

Je kunt de padding gewoon erbij zetten/aanpassen in onderstaande code , geld die alleen voor deze h4 in de id footer

 

 

#footer .myaccount h4 {

padding:0 0 10px 0;

background:#333 ;

 

padding:xxpx xxpx;

}

 

 

 

maar er lijkt meer aan de hand te zijn.

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...