hundbron Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Hallå! Är vääldigt ny på Prestashop (kört osc förut). Har installerat V 1.4.9.0 och tog hem payson modulen från Payson's hemsida. Allt är installerat och jag har angett nycklar etc. Men när jag gör ett provköp och trycker på payson länken för betalning så skickas jag tillbaka till startsidan och varan ligger kvar i varukorgen. Vad är fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 (edited) Kolla under Preferences: "Använd Smarty 2 istället för 3" är ikryssat "Inga" Det löste mitt problem. =) Edited October 24, 2012 by EdenOfLust.se (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hundbron Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 Tack för tipset! Tyvärr hjälpte det inte .. Någon annan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalearn Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Hm, sist jag kolla va inte paysons modul uppdaterad för 1.4.9? Kan det vara där skon klämmer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts