Jump to content

(LØST)Stadig problemer med sprogpakke


Hiller

Recommended Posts

Hej det var den, jeg har af installeret sprogpakken og læste en ny pakke ind, der var fejl i pakken og kunne så se fejl i sprogpakken under værktøj/sprog og fulgte så stien den var galt med via ftp. MEN der en lille ting jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med, den røde linje neden for, tpl filen er der ikke, hvor kan jeg tage den fra og lægge ind??

 

home/interior/public_html/mails/da/download_product.html

/home/interior/public_html/mails/da/download_product.txt

/home/interior/public_html/mails/da/download-product.tpl

/home/interior/public_html/mails/da/employee_password.html

/home/interior/public_html/mails/da/employee_password.txt

Edited by Hiller (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det har desværre ikke løst problemet. :( Jeg ved ikke om det kan have at gøre med et andet problem jeg har. Og nu skulle jeg måske oprette en ny tråd. Prøver at spørge her alligevel.

Lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke oversætte min kurv nyhedsmail funktion. Når jeg prøver at oversætte dem i modul oversættelse og bekræfter, så forsvinder det jeg har skrevet ind. Sprogpakken oversætter det ikke til trods at det er en da mappe der inde. Kan evt. kigge på www.interiorbutikken.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu løst problemet med at jeg ikke kunne opdater kurv og nyhedsmail funktionen i backoffice, det viste sig ved at opdatere samtlige moduler via ftp med en ny dansk da.php sprogpakke og slette dem jeg ikke skulle bruge, at det nu er muligt at opdater via backoffice. Troede egenlig ikke det kunne være en løsning, men det var det.

 

Har stadig ikke løst mail problemet, mangler der fil/mappe?? Synes ikke jeg kan finde stien på ftp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...