Jump to content

Hjælp vil gerne i gang, men problemer med oversættelse af Back Office


pss1

Recommended Posts

Du skal ændre sproget for employee (dvs. dig selv) til dansk. Så skulle du gerne få (ubehjælpsomt) dansk i back office.

 

Fanebladene oversættes desværre ikke, selv om det var meningen, at det skulle ske automatisk i 1.5.

 

Jeg har kæmpet en del med franskmændene om rent faktisk at få lov til at rette de danske oversættelser (som jeg plejer), men jeg får bare en tåbelig historie om, at der er problemer med oversættelsessystemet og henviser mig til mammutstort google-regneark, hvor jeg kan indtaste min oversættelser. Så indtil videre, sker der ikke så meget. De oversættelser der er nu, bærer i høj grad præg af Google-translate, og er ikke tilfredsstillende.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke helt løst endnu, får denne meddelese:

 

 

 

 

Advarsel: Din udbyder af webhotel bruger suhosin til PHP. Dette begrænser det maksimale antal felter der kan gemmes med en form: 1000 for suhosin.post.max_vars.

 

1000 for suhosin.request.max_vars.

Kontakt din udbyder og bed denne hæve suhosin grænsen til 1318 mindst eller rediger oversættelsesfilen manuelt

 

Kan du fortælle vor og hvordan jeg ændrer det?

Link to comment
Share on other sites

En del servere reagerer ikke på php.ini. I så fald kan man i stedet skrive ovenstående i .htaccess (dette kan gøres fra back office for 1.4 og 1.5):

 

php_value suhosin.post.max_vars=4252

php_value suhosin.request.max_vars=4252

php_value max_input_vars=4252

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu prøvet med ini filen og det virkede ganske rigtig ikke.

 

Så prøvede jeg at sætte ovenstående i htaccess filen og det virkede heller ikke, men jeg er i tvivl om jeg har sat den på den rigtige htaccess i backoffice. Ven ligst guide mig til hvor den ligger specifikt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...