Jump to content

[solved] mapnaam module


Recommended Posts

Is er misschien een standaard overzicht van de mapnaam van een module.

Ik zoek me rot want de benaming in de back end is totaal anders als die van de module mappen.

Of is er een andere manier om er simpel achter te komen.

Dag anton. Er is helaas geen standaard overzicht.

Wat je kunt doen is in de back end onder modules boven een link (disable, delete, reset, configure) gaan staan met je muis.

Dan zie je in de statusbalk waar de link naar toe wijst. In die url zie je dan iets van [root]/[admindir]/index.php?controller=adminmodules&token=[tokenkey]&module_name=[modulename]&[actie]

De [modulename] is dan de mapnaam van de betreffende module

Link to comment
Share on other sites

Hierboven staat inderdaad een goede tip en daar maak ik ook regelmatig gebruik van.

 

Andersom kan ook. Elke module komt met een config.xml bestand. Daarin staat de naam zoals vermeld in je backoffice en ook in welke module categorie je moet kijken. Dit staat bijv. in config.xml in de module map blockcart:

<displayName><![CDATA[Cart block]]></displayName>

En:

<tab><![CDATA[front_office_features]]></tab>

Uiteraard kan het nog steeds zoeken zijn als je backoffice in het Nederlands staat en de module namen vertaald zijn :)

Link to comment
Share on other sites

Oke wel omslachtig maar goed

Als je op een produkt klikt dan zie je vervolgens meer van het desbetreffende produkt is dat nog steeds de module

homefeatured? Kom er niet achter waar ik dat veld breder kan maken.

 

Je bedoelt een productpagina op je shop? Presentatie (html code) daarvan zit in product.tpl. De specifieke opmaak wordt verzorgd door css/product.css en de globale opmaak door css/global.css en css/grid_prestashop.css. Al deze bestanden zitten in je theme map.

Link to comment
Share on other sites

Oke wel omslachtig maar goed

Als je op een produkt klikt dan zie je vervolgens meer van het desbetreffende produkt is dat nog steeds de module

homefeatured? Kom er niet achter waar ik dat veld breder kan maken.

Je bedoelt een productpagina op je shop? Presentatie (html code) daarvan zit in product.tpl. De specifieke opmaak wordt verzorgd door css/product.css en de globale opmaak door css/global.css en css/grid_prestashop.css. Al deze bestanden zitten in je theme map.

Of hij bedoeld wellicht de short description naast de afbeelding in de productpagina of de 'meer informatie' tab onder de thumbnails. Maar ook daarvoor geldt, presentatie staat in de product.tpl
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...