Jump to content

modules pagina blank (solved)


Recommended Posts

Is er iemand bekend met de volgende foutmelding?

 

Fatal error: Call to a member function assign() on a non-object in /home/deb61252/domains/strongdogs.nl/public_html/modules/shipwire/shipwire.php on line 115

 

Ik vermoed dat deze foutmelding is opgetreden nadat ik mijn huidige versie 1.4.8.3 wilde updaten naar 1.5. Hier zaten nog al wat fouten in dus heb ik een backup terug gezet. Later kwam ik erachter dat de modules pagina niet meer wilde laden en alleen een wit scherm geeft. Bij het debuggen geeft hij dus bovenstaande melding. De frontend werkt verder prima en de rest van de backend ook.

Edited by FunkeNL (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

hoi

 

allereerst welkom op het forum ,

ondertussen wel een welbekend probleem als je een upgrade uitvoert en erna weer terug gaat

 

hoe heb je de backup terug gezet ?

heb je de hele webwinkel van je domein verwijderd en ook je database en daarna de back up terug gezet ?

of heb je de back-up erover heen gedaan ?

 

in dat laatse geval worden bestaande mappen en bestanden overschreven , maar niet bestaande mappen en bestanden die niet in de backup voorkomen , blijven staan en veroorzaakt alsnog een fout ,,

 

je kan dus twee dingen doen :

1 je maakt je hosting en database leeg , en zet erna de backup terug

2 je zet je foutmelding aan en probeert het zo op te lossen aan de hand van de foutmeldingen ,,

 

eea kan je vinden op :http://prestashopmaken.nl

 

 

Edit : je kan ook proberen even de module shipwire via ftp te verwijderen

 

kreeg je ook een logfile met andere foutmeldingen ?

Edited by maconl (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hoi maconl

 

Dankjewel voor je antwoord. Ik heb inderdaad een backup over de oude installatie heen gezet. Vanmorgen alles verwijderd van de hosting en opnieuw een backup teruggezet en voilia de modules zijn weer zichtbaar.

 

nogmaals hartelijk bedankt voor je advies!

Link to comment
Share on other sites

Hoi maconl

 

Dankjewel voor je antwoord. Ik heb inderdaad een backup over de oude installatie heen gezet. Vanmorgen alles verwijderd van de hosting en opnieuw een backup teruggezet en voilia de modules zijn weer zichtbaar.

 

nogmaals hartelijk bedankt voor je advies!

 

hoi Funkenl

super om te horen dat het gelukt is :) < je was er trouwens vanochtend vroeg bij :D >

 

zou je bij de topic titel solved willen zetten :

 

Om de topictitel aan te passen, klik je op de Edit-knop onderaan je eerste bericht. Daarna klik je op de "Use Full Editor" optie waarna je de mogelijkheid krijgt om de topic titel aan te passen.

 

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

hoi Funkenl

super om te horen dat het gelukt is :) < je was er trouwens vanochtend vroeg bij :D >

 

zou je bij de topic titel solved willen zetten :

 

Om de topictitel aan te passen, klik je op de Edit-knop onderaan je eerste bericht. Daarna klik je op de "Use Full Editor" optie waarna je de mogelijkheid krijgt om de topic titel aan te passen.

 

Alvast bedankt

 

Ja ik wilde het nog even voor elkaar hebben voordat ik naar het werk ging :)

 

Ik zal de topic even aanpassen en weer een nieuwe openen voor mijn laatste probleempje en

dan kan de winkel online.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik wilde het nog even voor elkaar hebben voordat ik naar het werk ging :)

 

Ik zal de topic even aanpassen en weer een nieuwe openen voor mijn laatste probleempje en

dan kan de winkel online.

 

Klinkt heel bekent in de oren , :unsure:

of doorgaan tot ineens de rest van de familie verbaast weer naast je staat :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...