Jump to content

[LØST] Epay ver. 4.5 - kommer ikke retur til shop efter betaling


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

 

Jeg sætter epay op for en kunde, hvis PrestaShop kører version 1.4.2.5. Jeg installeret epay version 4.5 og det driller.

 

Hvis jeg slår MD5 kode til, får jeg en fejl om, at koden ikke er korrekt (den er identisk i epay admin samt i shop). Jeg mener, at min egen MD5 kode i sin tid blev autogenereret via admin-delen i epay? Men nu skal man selv finde på en?

 

Problem nr. to, når jeg slår MD5 fra, så kan jeg gennemføre en testordre og betalingen går igennem, men i stedet for at komme retur til shoppen, lander man på en blank side.

 

Disse problemer har ikke selv på velvel.dk hvor jeg bruger epay ver. 4.3 og PS version 1.4.8.3.

 

Er der nogen der også kører med nyeste version af epay modulet og kan bekræfte/afkræfte, om det virker som det skal?

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige testet med version 4.2 (viser det sig den hedder, selvom epay kalder den 4.3, men fred være med det). Når jeg tester med den gamle version, bliver order.php slet ikke hentet ved klik på "Kasse" - alt indhold i midten forsvinder, og man kan ikke komme videre til køb. Jeg har testet både med 5-trins checkout (som shoppen bruger i dag) og den indbyggede OPC.

 

Selv om jeg fjernede alle filer via slet-funktionen først, og i næste forsøg slettede via FTP, husker den stadig alle indstillinger, så der må næsten blive ved med at ligge en rest af version 4.5? Nu har jeg installeret den nyeste version igen, for der kan man i det mindste gennemføre et køb. Men der sker en eller anden fejl, når man skal sendes retur til shoppen efter endt køb, hvor man bare bliver hængende på en blank side.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...