Jump to content

[SOLVED] Aanpassen Contact block


Mrkdd

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik probeer de tekst "our hotline is available 24/7" aan te passen. Mijn site wordt tweetalig.

Vertalen in Nederlands gaat prima via de nl.php in de translations map van de module blockcontact.

Echter, als ik de Engelse tekst aanpas in de blockcontact.tpl, dan doet de Engelse versie van de site het wel, maar laat de Nederlandse versie alleen nog de waarden zien die ik in de blockcontact.tpl file heb aangepast, en niet meer de Nederlandse vertaling.

 

Iemand een Idee hoe dit op te lossen?

 

Bedankt!

Edited by Mrkdd (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik probeer de tekst "our hotline is available 24/7" aan te passen. Mijn site wordt tweetalig.

Vertalen in Nederlands gaat prima via de nl.php in de translations map van de module blockcontact.

Echter, als ik de Engelse tekst aanpas in de blockcontact.tpl, dan doet de Engelse versie van de site het wel, maar laat de Nederlandse versie alleen nog de waarden zien die ik in de blockcontact.tpl file heb aangepast, en niet meer de Nederlandse vertaling.

 

Iemand een Idee hoe dit op te lossen?

 

Bedankt!

Je moet ook niet de engelse tekst aanpassen in blockcontact.tpl maar in de en.php bestand. vervang de tekst in het .tpl bestand en prestashop kan de bijbehorende vertaling niet meer vinden.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...