Jump to content

Problemer med analytics delen - hjælp


q-skins.dk

Recommended Posts

Jeg har været i gang med at gøre en række SEO på hele mit site, da jeg havde lavet mange tekniske fejl. Men efter jeg har opdateret og skiftet tema så kan den ikke registrere eler få forbindelse til min analytics del. Analytics registrere intet. Er der nogle der ved hvad der kan være galt?

 

Det kan vel ikke være mit nye theme som foresager dette?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg låner lige dette topic. Jeg kan nemlig heller ikke rigtig få Google Analytics til at spille.

 

Modulet "ganalytics" kan jeg ikke få installeret, da den bare siger, at modulet ikke eksisterer.

I stedet virker Google Analytics E-commerce og så vidt jeg lige kan forstå, så er det nok at have den kørende?

Der står nemlig i modulet "If you want to use properly this module you must disable all others modules that add Google analytics to your shop."

 

Google Analytics har registreret _1_ besøg totalt.

 

Godt nok er min shop ikke gået live endnu, men jeg har dog vist den frem for et par venner, så der burde have været et par stykker mere.

 

Det drejer sig om siden http://bellaborsa.dk/

 

Nogle råd?

Link to comment
Share on other sites

Men når den har registreret 1 besøg tilbage fra den 1. december, så burde den vel også modtage data?

Den har bare ikke registreret andet end det ene besøg på trods af, at der har været andre inde og kigge på siden.

 

Umiddelbart kan jeg ikke se noget Google Analytics modul i den 1.5.2 jeg har liggende udpakket på min harddisk.

 

Hvad skulle modul folderen hedde for Google Analytics?

 

Eneste moduler jeg har, der starter med "g" er:

 

graphartichow

graphgooglechart

graphvisifire

graphxmlswfcharts

gridhtml

gsitemap

 

På min server har jeg "ganalytics" i Modules, så jeg går ud fra, at det er den. Men jeg har den ikke liggende lokalt? Der ligger så også kun en lang-fil i den mappe på serveren.

 

Men nu skriver modulet Google Analytics E-Commerce jo også, at det ikke er nødvendigt at have andre Google Analytics moduler kørende, så hvorfor skulle E-Commerce ikke være nok?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...