Jump to content

Valg af indløsningsaftale - hvilken skal jeg vælge?


q-skins.dk

Recommended Posts

Hej Alle.

 

Jeg har efterhåden haft min shop onlie i et par måneder, og kan se af jeg har en del kunder som opretter køb, men ikke gennemfører dem, og jeg er tilbøjelig til at tro det er manglende kendskab til Paypal der kan være problemt. (ret mig hvis jeg tager fejl)

 

Jeg overvejer derfor at implementerer enten quickpay eller epay da de også virker sammen med analytics. Jegh ar bare et lille spørgsmål:

Hvilken indløser skal jeg vælge?

 

Mine produkter er forholdsvis billige, hvilket kan resultere i en høj månedlig volumen. Endvidere har jeg på fornemmelsen at der bliver betalt med stort set alle tænkelig betalingskort, uden af være sikker i min sag.

Den høj volumen kan jo gør mine månedlige transaktionsomk. høje, hvilket jeg ønsker at reducere mest muligt. Men hvilken indløser skal jeg vælge når jeg også gerne vil have de mest gængse korttyper som betalingsmulighed? Og er det overhovedet nødvendigt at have Dankort og eDankort, kan jeg godt næjes med de internationale, og så satse på at de fleste har visa dankort?

Jeg tænker umiddelbart nets/teller, eller bør jeg overveje nogle helt andre?

 

Og hvor lang tid tager sådan en indgåelse før den er tråd i kraft accepteret og alt virker?

Edited by q-skins.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har QuickPay som betalingsgateway og dem er jeg super glad for.. Har aldrig haft problemer med dem og så er API'et gratis modsat ePay.

 

Jeg har en indløsningsaftale med NETS på Dankort og e-dankort.. Og så har jeg en inløsningsaftale med Euroline på alle de internationale kort.

Link to comment
Share on other sites

Okay. Mit umiddelbare valg vil også være quickpay, men er modulet forberedt til betaling på smartphone?

 

Et par andre spørgsmål.

 

Hvad gav du i oprettelse hos nets og euroline? og hvad er eurolines pris du giver hvis du vil røbe det? kan se det afhænger a branche transaktioner ol.

 

Og oplever du at der er mange som stadig benytter og betaler med Dankort o eDankort som ikke har visa?

Link to comment
Share on other sites

Okay. Mit umiddelbare valg vil også være quickpay, men er modulet forberedt til betaling på smartphone?

 

Et par andre spørgsmål.

 

Hvad gav du i oprettelse hos nets og euroline? og hvad er eurolines pris du giver hvis du vil røbe det? kan se det afhænger a branche transaktioner ol.

 

Og oplever du at der er mange som stadig benytter og betaler med Dankort o eDankort som ikke har visa?

 

Ja det fungerer også ved betaling på smartphones osv.

 

Mener det kostede 200 kr. for oprettelse på indløsningsaftalen med NETS og Euroline koster ikke noget i oprettelse.

 

Kan desværre ikke oplyse min aftale med Euroline, men jeg klager ikke over den aftale jeg fik i hus.

 

Jeg har nogen få der betaler med RENT dankort, men de fleste bruger Mastercard eller Visa / Dankort.

Link to comment
Share on other sites

Læg mærke til, at Teller har sænket prisen på en alm. kreditkortaftale; dvs. VISA, MasterCard m.fl. til 1.000,- i ansøgningsgebyr. Før var den 3.500,-

 

Husk, at der er også noget markedsføring i at kunne tilbyde på Dankort og de alm. kreditkort. Kunderne ser meget på det med Dankort - det virker for en dansker mere seriøst, hvis man tager direkte imod det.

 

/Nick

 

PS: Jeg benytter Quickpay, som fungerer fint.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen.

 

Tak for de gode svar. Jeg har netop haft kontakt til teller i dag, da jeg så og har hørt de kører kampagne på oprettelse resten af året.

De informerede mig yderligere om at jeg skal have en aftale med nets og teller for at modtage både dankort, og internationale kort, så begyndte hun at forklare mig at et dansk visa dankort, kun kan anvendes i shoppen hvis jeg også har dankort understøttelse, da VISA delen er international - er det sandt?

 

BTW. Så tror jeg faldet bliver nets og teller gennem quickpay. Og ja det er rigtig nok det er god markedsføring i sig selv af tilbyde rene og internationale kort gennem en udbyder de danske folk kender, i stedet for Paypal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville dog stadig vælge Euroline til Mastercard, rent Visa kort og Andre "ukendte kort" for det første har de meget kort afregnings tid, jeg har 2 dage. og for det andet er gebyret ikke større end ved Teller (nok nærmere mindre) og for det 3 kan du godt regne med en ret omstændig godkedelses process ved teller. Har hørt fra andre at de kan kræve store bank garantier..

 

Har Selv lige fået Faktura betaling ved Ibill gennem Quickpay. om det så giver ekstra kunder ved jeg ikke.. men gebyr her er heller ikke ret høj.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...