Jump to content

LØST - opdatering af template i 1.4.8.2


q-skins.dk

Recommended Posts

Hej Alle.

 

Jeg har fået lidt kritik på at min hjemmeside ikke er så indbydende med det tema den har, jeg er derfor på udkig efter nogle nye templates.

 

Min eneste bekymring ang. opdatering af template er da, mine produkter, kategorier, billeder osv. om de vil blive beskadiget eller om de helt vil forsvinde?

 

Og er der et specielt template jeg bør købe så at mine ting bliver som de er?

 

Ydermere må det gerne være et template hvor der er mulighed for at ændre menu baren eller helt at indsætte en tredjeparts menubar.

 

håber nogle kan besvare mine spørgsmål.

Edited by q-skins.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke den store Prestashop nørd.

Men jeg vil mene at en nem løsning er at beholde dit nuværende theme og nøjes med at rette i css filen.

 

Det kommer helt an på, hvor meget der skal rettes! Jeg hjælper ofte folk med at rette deres themes, og hvis der f.eks. skal ændres udseende på produksider, nye moduler til menuer, og generelle ændringer i layout, så er det hurtigere (billigere) at finde et theme, der ligger tæt op af den placering af elementer, man ønsker, og så rette det til for at gøre det unikt til ens shop. På et standard theme, skal der rettes ufattelig mange ting, før det bliver nogenlunde pænt - og det tager altså noget tid. Alene at fjerne eller erstatte de grimme baggrunde, knapper, grafikker til moduler, farver i mails osv. tager en del timer...

 

Til q-skins Dine billeder, menuer osv. forsvinder ikke, men de får jo nok en anden placering og styling afhængigt af det theme du vælger.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har dette theme til at ligge som jeg er lidt hook på at få implementeret

 

Prestashop Mobile Shop - EGRTME12 - det er dog ikke længere tilgængeligt på prestashop addon

Min bekymring, er dog at hvis jeg implementere dette theme, at det så vil slette min custom footer, og min top menu.

Link to comment
Share on other sites

Generelt kan du regne med at dine specielle moduler ikke kan bruges - med mindre du får dem tilpasset til det nye theme. Der er ikke noget der bliver slettet, men ting kan se forkerte ud.

 

Men det er jo blot at installere en testshop og prøve det af der. Søg på Prestatips.dk eller her i forum efter vejledning til installation af en testshop.

Link to comment
Share on other sites

Ja undskyld. Jeg burde have rettet mit sidste svar efter jeg havde, læst dit ellers meget fine og fyldige indlæg. Det virkede perfekt og jeg har efterhånden fået overført de mange ting til min live :D

 

Så næste step er vejen mod en ordentlig SEO overhaling :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...