Jump to content

404 error homepage


jeltje79

Recommended Posts

een link naar de shop en welke versie zou makkelijk zijn :)

 

www.2ehandsgoedjes.nl

versie 1.4.4.1

 

ik zie nu net, als ik de site open in firefox de error niet meer aangeeft en in IE nog wel.

vreemd, als ik namelijk novi slider en de home page editor weer activeer dan zie je dit ook in firefox en in IE weer niet. daar blijft dus steeds die error staat.

Edited by jeltje79 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@jeltje79

Ik kan je site gewoon bekijken, ik zie alleen geen artikelen dus ik kan niets in de winkelwagen doen.

 

Firefox 15 Ubuntu 12.04

 

dit klopt allemaal, in firefox, chrome, safari doet het zoals het hoort, maar in internet explorer 9 ziet het er bij mij anders uit.

 

er staan ook nog geen artikelen in, dat klopt.

binnenkort wel.

Link to comment
Share on other sites

dit klopt allemaal, in firefox, chrome, safari doet het zoals het hoort, maar in internet explorer 9 ziet het er bij mij anders uit.

 

er staan ook nog geen artikelen in, dat klopt.

binnenkort wel.

Hier in IE9 werkt je site wel. Wellicht dien je even de cache van IE (tijdelijke internet bestanden) te legen.
Link to comment
Share on other sites

Hier in IE9 werkt je site wel. Wellicht dien je even de cache van IE (tijdelijke internet bestanden) te legen.

 

ik heb de cache geleegd maar zie nog steeds hetzelfde.

 

ook heb ik het net even op een andere computer geprobeerd bij ons in huis en daar ook het zelfde te zien als op mijn laptop.

Edited by jeltje79 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik zie een dikke Javascript-error als ik de site open in IE8 :blink:

Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; BRI/2)
Timestamp: Fri, 5 Oct 2012 17:22:58 UTC
Message: 'undefined' is null or not an object
Line: 18
Char: 274
Code: 0
URI: http://www.2ehandsgoedjes.nl/js/jquery/jquery-1.4.4.min.js

En volgens het weergegeven beeld zou er een tweede foto in de slider moeten zitten en die doet het niet

Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik zie een dikke Javascript-error als ik de site open in IE8 :blink:

Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; BRI/2)
Timestamp: Fri, 5 Oct 2012 17:22:58 UTC
Message: 'undefined' is null or not an object
Line: 18
Char: 274
Code: 0
URI: http://www.2ehandsgoedjes.nl/js/jquery/jquery-1.4.4.min.js

En volgens het weergegeven beeld zou er een tweede foto in de slider moeten zitten en die doet het niet

 

even voor mijn beeldvorming: ziet het er net zo uit als op de bijlage die ik er bij heb gevoegd?

ik heb geen IE8 namelijk maar 9

 

en de 2e foto heb ik net vanavond verwijderd.

Edited by jeltje79 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...