Jump to content

levertijd weergeven wanneer een product niet voorradig is.


Recommended Posts

Hoi Allemaal,

 

Momenteel draai ik 1.4.7.0.

Ik wens een aantal artikelen niet in voorraad te nemen om mijn stock zo beperkt mogelijk te houden. Nu heb ik de volgende keuze's:

 

preferences ==> products ==>Bestelling van producten die niet voorradig zijn toestaan = NEE

 

 

Niet voorradige artikelen krijgen de boodschap "niet voorradig". Klanten kunnen niet bestellen omdat de knop "in winkelmand" in dat geval niet actief is.

 

 

preferences ==> products ==>Bestelling van producten die niet voorradig zijn toestaan = JA

 

 

Niet voorradige artikelen krijgen de boodschap "voorradig" en kunnen gewoon besteld worden.

 

 

Ik zou graag willen dat bij de 2de optie, bij de niet-voorradige artikelen een melding komt te staan zoals "levertijd 2 weken" of iets dergelijks. De klanten moeten deze artikelen wel gewoon kunnen bestellen. Is dit op een of andere manier te regelen??

 

 

 

thanks..

Edited by Durill (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi ,

 

Voor de weergave van "levertijd ong. 2 weken" zou je het if statement kunnen uitbreiden

 

Je zou in je themes/jetheme/product.tpl volgende kunnen toevoegen; (gelijk wat opmaak van de tekst toegevoegd)

 

{if $product->quantity <= 0}<p style="color:#F00; font-weight:bold; font-size:15px; text-align:center; border:1px dashed #FF0000; padding:5px 0; margin-bottom:6px;">{l s='Levertijd 2 weken'}</p>
{/if}

 

Dit zet je onder

 


<!-- minimal quantity wanted -->
<p id="minimal_quantity_wanted_p"{if $product->minimal_quantity <= 1 OR !$product->available_for_order OR $PS_CATALOG_MODE} style="display: none;"{/if}>{l s='You must add '}<b id="minimal_quantity_label">{$product->minimal_quantity}</b>{l s=' as a minimum quantity to buy this product.'}</p>
{if $product->minimal_quantity > 1}
<script type="text/javascript">
checkMinimalQuantity();
</script>
{/if}

Hier toevoegen

 

Precieze plaats Ligt natuurlijk ook aan je thema en waar je het wilt

 

Eventueel vertalen/meerdere talen in Tools/translations winkel-vertalingen >>product

Edited by Frens (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...