Jump to content

Snälla är det någon som kan hjälpa?


6772

Recommended Posts

Jag har använt mig av infoga bilder och sedan laddat upp från datorn men nu helt plötsligt går inte det får bara upp den här skylten att webbsidan inte är tillgänglig. Har ju funkat förrut. Är det någon som vet vad det beror på????

 

 

Sidan är inte tillgänglig

 

error.gif Ursäkta men websidan är inte längre tillgänglig

För att hitta produkt, var snäll och skriv in namn i fältet ovan

 

Sök i vår produkt katalog

home.gifHem

Någon som kan hjälpa !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om jag förstår dig rätt så tror jag det är på grund av webbläsaren. Jag använde Safari först och det fungerade galant, men en dag sa den ifrån när jag skulle ladda upp bilder. Jag bytte till Chrome och det fungerade suveränt igen.

 

Alltså: byt webbläsare och se om det fungerar!

Link to comment
Share on other sites

Ruilong: Nej inte under produktbeskrivning utan när man har en tex en cms sida som tex de under aktuellt. Meddelandet kommer upp efter man klickat på ikonen infoga bild o sedan när man valt bild o klickar vidare då kommer meddelandet upp hoppas du förstår vad jag menar. Tar gärna emot tips.

 

Hollywoodie: Har inte safari utan firefox men det kanske är likadant testar så får vi se tack för tips.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det problemet brukar oftast vara strul med cachningen, du kan testa att köra en ctrl f5 i firefox för att ladda om allt utan cache, samt även logga ut och logga in igen i admin (för att rensa cookien). Fungerar inte detta så kan det ju även vara att din butik använder www för alla länkar och du ansluter till admin utan www i domänen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...