Jump to content

[Solved] Artikel paginas zijn leeg


Plectrums

Recommended Posts

Amice,

 

Ik heb sinds 2 dagen een probleem met mijn webshop: http://www.papas-plectrums.nl/

Het volgende is het geval, alle artikelen die ik verkoop zijn oproepbaar, als je bijvoorbeeld Metallica intikt in het zoekveld dan krijg je een mooie overzichtspagina met alle Metallica artikelen die ik verkoop. Maar zodra je op een artikel klikt ga je naar een lege pagina.

 

Ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan, voor zover ik weet is het laatste wat ik in de backend heb veranderd is het toevoegen van 1 artikel, maar dat heb ik al 1000 x gedaan elke keer zonder problemen.

 

Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

 

Bedankt voor jullie reacties!

 

:-)

Edited by Plectrums (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Dus in je ftp waar je alles upload van je webwinkel zeg maar.

 

Als je dit via een installer hebt gedaan (installatron) dan heb je dit misschien niet gedaan.

 

Anders download en installeer filezilla, connect met de ftp gegevens naar de ftp server (de gegevens heb je van je hosting gekregen)

Ga dan naar de map /tools/smarty/compile

Zie ook voor meer info: http://www.prestashopmaken.nl/handleidingen/cache-leegmaken/

 

@fred, ik zal er nog wel een tuto overmaken hoe je die leeg maakt...
Artikel is aangemaakt

Edited by djkavaa (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er lijken wat ernstiger problemen te zijn op je webshop dan alleen de zoekresultaten. Ik krijg op elk productpagina een lege witte pagina te zien!

 

Ik raad je aan om de debug modus aan te zetten, dan zie je hopelijk een foutmelding op die witte pagina's waarmee het wat duidelijker wordt de oorzaak van je probleem is.

Dit doe je door in /config/config.inc.php de volgende regels op te zoeken:

 

@ini_set('display_errors', 'off');define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

 

 

En die regels te veranderen naar:

 

@ini_set('display_errors', 'on');define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

 

 

Ga dan opnieuw naar een productpagina en laat ons weten welke foutmelding je (hopelijk) ziet.

Draai wel daarna die code aanpassing terug; je wilt niet dat je bezoekers zo'n foutmelding te zien krijgen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...