Jump to content

ENORMT DÅLIG FEEDBACK!


Studio1one

Recommended Posts

Jag måste verkligen yttra mig om den svenska delen av Prestas forum, så många inlägg med fel och NADA respons, nu syftar jag inte bara på mina egna topics, men kolla över lag hur lite respons vi Svenskar ger varandra, är vi rädda att hjälpa till eller reda ut saker?

 

Eller är vi kontroll freaks som bara vill ha å ha å ha för oss själva?

 

Jag måste bara säga SKÄRPNING SVENSKAR!! (ja jag är ur svensk stockholmare) ;-)

 

 

Tack för ordet och ha en underbar dag folks!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jag måste verkligen yttra mig om den svenska delen av Prestas forum, så många inlägg med fel och NADA respons, nu syftar jag inte bara på mina egna topics, men kolla över lag hur lite respons vi Svenskar ger varandra, är vi rädda att hjälpa till eller reda ut saker?

 

Eller är vi kontroll freaks som bara vill ha å ha å ha för oss själva?

 

Jag måste bara säga SKÄRPNING SVENSKAR!! (ja jag är ur svensk stockholmare) ;-)

 

 

Tack för ordet och ha en underbar dag folks!!

 

Håller fullständigt med!

Link to comment
Share on other sites

Är samma här! tråkigt nog. Kolla även in Danska forumet, fått en hel del hjälp där faktisk, tråkigt att behöva säga det . men bättre uppslutning och mkt. vänliga danskar. :) Undrar om det är nåt fel på oss svenskar?? Egotrippade, sköter sig själva, vill inte hjälpa grannen som snubblat? Avundsjuka....finns nog många termer som skulle passa oss, riktiga pissenissar är vi..Näää allt var bättre förr, då stod vi på oss Vi försökte ju även ta Ryssland :-) men gick bet. kram alla..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...