Jump to content

tøj shop


catch

Recommended Posts

Jeg kan ikke finde et svar i forummet under tidligere indlæg, og håber nogen kan hjælpe mig her.

 

Jeg har et tøj firma, hvor jeg tøj i flere farver og størrelser, hvordan kan man have lager styring?

 

eksempel:

1. stk sort i størrelse Small

3. stk hvid i størrelse Meduim

1 stk rød i størrelse Large

 

Hvordan får jeg produktet oprettet?

Link to comment
Share on other sites

Tusinde tak for dit svar!

Jeg fik det til at virke, men problemet er at den viser alle størrelser, selvom det ene tøj ikke findes i small.

 

Kan man ikke få en tekst der hedder "Vælg Farve" og når man vælger farve, får man en tekst frem der hedder "Vælg størrelser" og der kan kun vises de størrelser der findes i den ene farve?

 

Eller bare vise tilgængelige størrelser i den valgte farve?

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare bruge to attributgrupper på varen, så kan du styre det, som du ønsker. Dvs. du har en gruppe til farver og en til størrelser, på varen kan du så tilføje begge disse grupper, så man skal vælge både-og. Dermed kan man ikke vælge f.eks. en str. small, hvis den ikke findes i den angivne farve:-)

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for dit svar, jeg vil prøve at forklar så godt jeg kan.

 

Jeg har en kjole i følgende farver og størrelser:

Orange 4 stk (2 x XSmall + 2x Small)

Sort 4 stk (2x Medium + 2x Large)

 

Hvid jeg vælger farven Orange så er størrelserne fra farven sort og tilgængelig i menuen, og jeg får denne besked:

 

Tilgængelighed: The product does not exist in this model. Please choose another.

 

Jeg skal vælge blandt størrelserne for at se hvad der er tilgængelig,

Det vil være nemmere for kunderne at kun vise de størrelser der er i orange eller sort (Shoppen sorter den ikke selv)

 

Ved du hvad jeg mener nu?

Link to comment
Share on other sites

Det er også det jeg mener jeg gør, men tjek lige billederne venligst. Denne farve findes ikke i XS, men bliver alligevel vist på hjemmesiden med en bemærkning om at den ikke findes i den størrelser.. hmm....

 

Kan det have noget at gør med følgende?

"Rækken markeret med blåt er standard-varianten

En standard-variant skal angives for hver vare."

 

Håber du kan hjælpe mig :-)

post-266108-0-83014200-1346850939_thumb.jpg

post-266108-0-11326300-1346850949_thumb.jpg

Edited by catch (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg må give dig ret i, at det ser underligt ud. For det ser ud til, at du har lavet det præcis, som jeg ville gøre. Har du tjekket, om der er nogle fejl i bugtrackeren vedr. dette?

 

Da jeg satte mange varianter op for en kunde var det tilbage i version 1.4.5 - mener jeg, det var. I min egen shop bruger jeg kun lille, mellem og stor - og ikke rigtigt kombinationerne.

 

Jeg ved ikke om attribute manager (købemodul) håndterer det anderledes.

Link to comment
Share on other sites

Link til AWP PRO

 

Men hvordan den virker med et købt template, har jeg ingen viden om.

 

Og hvis du stadig vil dette: "Kan man ikke få en tekst der hedder "Vælg Farve" og når man vælger farve, får man en tekst frem der hedder "Vælg størrelser" og der kan kun vises de størrelser der findes i den ene farve?" Så er jeg overbevist om, at det kan den ikke.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...