Jump to content

Quickpay. Hvad er der i vejen med mit betalingsvindue.[Løst]


mmalling

Recommended Posts

Jeg har et lille problem med Quickpay betalingsvindue.

 

Mit betalingsvindue ser meget anderledes ud et det vindue der kommer frem i preview funktionen i Quickpay manager.

 

Mit betalingsvindue har i højre side oplysninger om ordre beløb osv, samt betalings logo, og i venstre side indtaster man betalingsoplysninger.

På den betalingsvindue frem Quickpay manager står ordre nummer osv i højre side, og i venstre side de forskellige kortlogo. Og kan vælge hvilket kort man vil bruge, når musen køres henover kommer der en skygge bagved.

 

Mit problem er at jeg er med i et pilot projekt med Ibill og Quickpay, og har nu tastet hvad jeg skulle i manager, men betalingsmuligheden kommer ikke som den skal frem i betalingsvinduet, det gør den i det vindue som jeg kan kalde frem i manager.

 

Jeg benytter det modul der er lavet prestashop version 1.3xxx som jeg har hentet på Quickpays side.

 

BO i prestashop kan jeg heller ikke vælge Ibill, ved ikke om det har noget af sige...

 

Håber der er nogen der kan hjælpe....

 

Jeg har vedhæftet billede af de to forskellige vinduer.

Dette er mit betalingsvindue.doc

 

Michael

Edited by mmalling (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad Ibill er, men når du er med i en test kunne du måske prøve at spørge der? Det ville da være nærlæggende.

 

Bortset fra det: Det første billede i din vedhæftede fil viser alle betalingskort i samme vindue, og så finder betalingsvinduet selv ud af hvilken korttype, der er tale om. Det får du, fordi du har sat hak i "Kreditkort i et betalingsvindue" i din shop.

 

Det andet billede ved jeg ikke noget om. http://quickpay.dk/features/cardtypelock/ Det er det, du får ved hak i "Kreditkort i et betalingsvindue" Før jeg gjorde det, var der flere afvisninger, bl.a. fordi en kunde med Visa/Dankort valgte Visa kort. Men Visa delen af et Visa/Dankort kan ikke bruges i Danmark. Og kunderne er ikke gloge nok til at vækle Dankort. Resultat: Mistede ordrer. Efter det hak: Ingen mistede ordrer.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad Ibill er, men når du er med i en test kunne du måske prøve at spørge der? Det ville da være nærlæggende.

 

Bortset fra det: Det første billede i din vedhæftede fil viser alle betalingskort i samme vindue, og så finder betalingsvinduet selv ud af hvilken korttype, der er tale om. Det får du, fordi du har sat hak i "Kreditkort i et betalingsvindue" i din shop.

 

Det andet billede ved jeg ikke noget om. http://quickpay.dk/f...s/cardtypelock/ Det er det, du får ved hak i "Kreditkort i et betalingsvindue" Før jeg gjorde det, var der flere afvisninger, bl.a. fordi en kunde med Visa/Dankort valgte Visa kort. Men Visa delen af et Visa/Dankort kan ikke bruges i Danmark. Og kunderne er ikke gloge nok til at vækle Dankort. Resultat: Mistede ordrer. Efter det hak: Ingen mistede ordrer.

Det hedder IBill faktura og er noget der snart bliver tilbudt sammen med Quickpay, det er dette pilot projekt jeg er med i http://quickpay.dk/news/ibill_faktura_-_snarlig_lancering_-_pilotkunder_sges Alt er sat op som det skal være fra Quickpays side, og derfor må det være quickpay modulet det drejer sig om, og det har de naturligvis ikke support på.

 

Det eneste man skal gøre er at indtaste en API key i manager, også skulle betalings muligheden automatisk komme frem, og det er jo det den ikke gør via betalingsvinduet fra prestamodulet. Men det gør den som sagt i det betalingsvindue man kan kalde frem via manager.

Jeg er udmærket klar over at billedet ser ud som det gør fordi jeg har sat hak i kreditkort i samme vindue

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det hedder IBill faktura og er noget der snart bliver tilbudt sammen med Quickpay, det er dette pilot projekt jeg er med i http://quickpay.dk/n...ilotkunder_sges Alt er sat op som det skal være fra Quickpays side, og derfor må det være quickpay modulet det drejer sig om, og det har de naturligvis ikke support på.

 

Det eneste man skal gøre er at indtaste en API key i manager, også skulle betalings muligheden automatisk komme frem, og det er jo det den ikke gør via betalingsvinduet fra prestamodulet. Men det gør den som sagt i det betalingsvindue man kan kalde frem via manager.

Jeg er udmærket klar over at billedet ser ud som det gør fordi jeg har sat hak i kreditkort i samme vindue

 

Har du fået det til at virke? :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte Michael en version af quickpay-modulet, der kunne håndtere iBill. Modulet kører dog kun med PrestaShop 1.4, men Michael har vist planer om at opgradere snart.

 

/Kjeld

 

 

Hej Kjeld,

 

Vil det virke med min Prestashop 1.4.8.2? Jeg kører med Quickpaymodulet 3.2, så vidt jeg husker.

 

Hvis det virker, så kunne jeg vældig godt tænke mig dén version også :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...