Jump to content

[Solved] sale producten op 1 pagina


lildaan

Recommended Posts

Voor mijn webwinkel wil ik een aparte pagina maken waar alle sale-producten op komen en 1 waar alle outlet-producten op komen.

 

Is er een manier waarop je bijv alle afgeprijsde artikelen op 1 pagina krijgt (misschien een module oid?)? Of moet je hier echt zelf code voor gaan schrijven?

Ik heb al een tijd gezocht op internet, maar kan er niets over vinden.

 

Ik heb nu op mijn site nog een lege pagina met sale, het liefste wil ik de producten hetzelfde weergeven als op de categoriepagina (onder elkaar) of zoals op de homepage bij featured products, naast elkaar. Dat maakt niet zo veel uit, als er maar gewoon een afbeelding met prijs ed komt te staan.

Edited by lildaan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er is standaard al een module aanwezig in Prestashop waarmee in een blok (een deel van) de aanbiedingen te zien zijn. Deze module "Aanbiedingen blok" vind je in "Prijzen en Promotie" sectie van je modulelijst. Is deze module soms bij jou nog niet geinstalleerd of geactiveerd?

 

Los van deze blok worden alle aanbiedingen getoond op een pagina (net als een categorie) via prices-drop.php. Ik heb het op jouw webshop getest en het werkt: http://lildaan.nl/pr...prices-drop.php

Je kunt dus de "Sale" link in jouw horizontale menu koppelen aan deze URL.

Link to comment
Share on other sites

Thanks! Nee dat blok wilde ik niet, maar deze pagina is precies wat ik bedoel! Bedankt!

 

En voor een outlet-pagina zal ik zelf een pagina moeten maken denk ik? dat ik ergens aangeef in de database of iets een outlet product is of niet en dat op de outlet-pagina alleen die items worden weergegeven. want deze producten zijn niet de afgeprijsde producten, maar weer aparte items, die verder nergens anders staan (bij gewone en afgeprijsde kleding).

 

Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Graag gedaan :)

 

Voor outlet producten kan je het beste een categorie aanmaken die zo heet en plaats dan de relevante producten in die categorie. Dit kunnen producten zijn die exclusief zijn toegewezen aan die categorie (zoals jij dat wilt) maar dat hoeft niet per se: je kunt producten aan meerdere categorieen toewijzen.

 

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...